جمعه 31 فروردین 1403

تجلیل از خانواده‌های دو شهید پدافند هوایی ارتش

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
تجلیل از خانواده‌های دو شهید پدافند هوایی ارتش

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدباقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی و امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از خانواده‌های دو شهید این نیرو تجلیل کردند.

حجت‌الاسلام روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز چهارشنبه (26 مرداد) از خانواده شهید ابراهیم بیدی تجلیل کرد.

وی در مراسم تجلیل از خانواده این شهید اظهار داشت: نام شهدای عزیز این مرز و بوم تا ابد در تاریخ این سرزمین باقی می ماند و به نیکی یاد می شود چرا که اگر این شهدای جان برکف نبودند امروز آرامش، آسایش و امنیت معنایی نداشت.

گفتنی است، شهید ابراهیم بیدی از شهدای سرافراز نیروی پدافند هوایی ارتش است که در تاریخ 1344/1/1 در روستای بید از توابع شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی دیده به جهان گشود و در تاریخ 1367/5/26 در حال جابجایی مهمات و جنگ‌افزارهای جنگی به همراه دوتن از سربازان دلاور خود مصادف با عاشورای حسینی در منطقه خوزستان به فیض شهادت نائل شد.

* امیر صباحی فرد: خانواده‌های شهدا همواره در میدان هستند

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منزل شهید قاسم حمید با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از خانواده این شهید پدافند هوایی ارتش تجلیل به عمل آورد.

وی در این دیدار بیان داشت: در مسیر انقلاب اسلامی که زمینه‌ای برای ظهور منجی عالم بشریت است، خانواده شهدا بسیار تاثیرگذار بودند. چرا که از این انقلاب و کشور امام زمان (عج) دفاع کرده‌اند و هر موقع نیاز بوده پا به میدان گذاشتند و از تقدیم جان عزیزان خود دریغ نکردند.

به گزارش فارس، شهید قاسم حمید از اولین شهدای پدافند هوایی و از طلیعه داران شهدای دفاع مقدس محسوب می‌شود که در اولین روزهای جنگ مظلومانه به شهادت رسید.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

ارتش جمهوری اسلامی ایران

پدافند هوایی ارتش دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
تجلیل از خانواده‌های دو شهید پدافند هوایی ارتش 2
تجلیل از خانواده‌های دو شهید پدافند هوایی ارتش 3
تجلیل از خانواده‌های دو شهید پدافند هوایی ارتش 4