سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

تجمع دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه ایران علیه رژیم صهیونیستی + تصاویر

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تجمع دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه ایران علیه رژیم صهیونیستی + تصاویر

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در حمایت و خشنودی از حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در مزار شهدای دانشگاه تجمع کردند و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند. علی پورکمالی انارکی؛ رئیس دانشگاه و حجت الاسلام نبی الله فضلعلی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در حمایت و خشنودی از حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در مزار شهدای دانشگاه تجمع کردند و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

علی پورکمالی انارکی؛ رئیس دانشگاه و حجت الاسلام نبی الله فضلعلی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از سخنرانان این مراسم بودند.

همچنین در پایان مراسم نیز بیانیه‌ای توسط دانشجویان قرائت شد.

مدت زمان زیادی از حمله موشکی - پهپادی بزرگ کشورمان با عنوان عملیات «وعده صادق» علیه اراضی اشغالی نمی‌گذرد. حمله‌ای که در قالب آن بیش از 180 پهپاد، بیش از 35 موشک کروز و بیش از 110 موشک بالستیک زمین به زمین مورد استفاده قرار گرفت و خسارات سنگینی به رژیم اشغالگر قدس وارد شد.

این عملیات غرورانگیز باعث شد دانشجویان و قشر دانشگاهی سراسر کشور با برپایی تجمعاتی از این اقدام حمایت و خرسندی خود را بیان کنند.