شنبه 1 اردیبهشت 1403

تجهیزات و امکانات لازم برای مقابله با بحران در استان اردبیل تامین می شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تجهیزات و امکانات لازم برای مقابله با بحران در استان اردبیل تامین می شود

وزیر کشور در حاشیه بازدید از مناطق برف گیر اردبیل از همدلی مردم و مسئولین منطقه در بحران برفی اخیر قدردانی کرد و گفت: در اولین فرصت امکانات و تجهیزات لازم برای مقابله با بحران در استان اردبیل تامین می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه بازدید از مناطق برف گیر اردبیل در گفتگو با سبلان ما، به تشریح اهداف سفر به استان اردبیل پرداخت و گفت: این سفر به منظور بررسی وضعیت موجود و ساماندهی بهتر مسائل و رسیدگی به وضعیت موجود در راستای خدمت رسانی به مردم انجام گرفت.

وی به لزوم برنامه ریزی برای مقابله با بحران های احتمالی پیش رو پرداخت و گفت: ضمن اینکه باید از درگاه خداوند متعال جهت نزول بارش رحمت الهی شکرگذاری کرد، برای مقابله با بحران های احتمالی و خدمت به مردم نیز همواره باید آماده بود.

وزیر کشور ضمن قدردانی از تلاش های مردم و مسئولین در حل مشکلات موجود در بحران اخیر گفت: خوشبختانه با اقدام به موقع نیروهای دستگاه های اجرایی و مردم برق، تلفن، آب و گاز همه مناطق استان برقرار بود و طی این مدت شاهد قطع انرژی در استان نبودیم و این خود بسیار مهم و حیاتی است.

وی به نجات بیماران در مناطق صعب العبور نیز اشاره کرد و گفت: با کمک نیروهای امدادی هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی خدمات مناسبی در این راستا به محصور شدگان در برف و کولاک انجام گرفته است که قابل قدردانی است.

وحیدی از تلاش های سپاه پاسداران برای برف ربوبی از معابر و بازگشایی جاده های مواصلاتی نیز قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه با هوشیاری و همدلی مردم و مسئولین آسیب جدی به کسی در این بحران اخیر وارد نشد و این موجب خوشحالی مضاعف در کنار نزول رحمت الهی برای مردم منطقه است.

وی به مشکلات زیر ساختی استان اردبیل و کمبود امکانات لازم برای مواقع بحرانی نیز اشاره کرد و گفت: در اولین فرصت نسبت به تامین تجهیزات و امکانات لازم اقدام خواهد شد.

انتهای پیام /

تجهیزات و امکانات لازم برای مقابله با بحران در استان اردبیل تامین می شود 2
تجهیزات و امکانات لازم برای مقابله با بحران در استان اردبیل تامین می شود 3
تجهیزات و امکانات لازم برای مقابله با بحران در استان اردبیل تامین می شود 4
تجهیزات و امکانات لازم برای مقابله با بحران در استان اردبیل تامین می شود 5
تجهیزات و امکانات لازم برای مقابله با بحران در استان اردبیل تامین می شود 6