پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

تحریم ها بر کشوری که جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته، اثر نخواهد داشت / ساخت مسکن محرومین به عنوان «هدیه نظام» در دستور کار دولت

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تحریم ها بر کشوری که جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته، اثر نخواهد داشت / ساخت مسکن محرومین به عنوان «هدیه نظام» در دستور کار دولت

محمدباقر نوبخت با بیان اینکه تحریمها بر کشوری که 8 سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته، اثر نخواهد داشت گفت: هرچه تحریم را تنگتر کنند؛ باز هم نشان می‌دهیم که می‌توانیم کشور را اداره کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور در سفر یک روزه خود به همدان ابتدا در آئین کلنگ‌زنی 2هزار واحد طرح تامین مسکن محرومین حضور یافت و گفت: قرار است در این سفر 16پروژه عمرانی با اعتبار 300میلیاردتومان کلنگ‌زنی و افتتاح شوند.

وی با بیان اینکه 2هزار واحد طرح تامین مسکن محرومین تا 9 ماه آینده آماده خواهند شد گفت: در سفر یک روزه ای که همدان دارم، پروژه‌های عمرانی بزرگی را افتتاح و کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

معاون رییس جمهور بیان کرد: 30پروژه تولیدی با اعتبار هزار و 71 میلیارد تومان از طریق منابع دولتی، بانکی و سهم‌آورده در نظر گرفته شده که می‌توانند برای 19هزار و 627 نفر ایجاد اشتغاد کند.

وی در ادامه در بازدید از مرکز جامع سلامت بیمارستان بعثت و پروژه بیمارستان اکباتان همدان گفت: با بهره‌برداری مرکز جامع سرطان همدان‌، کل کشور از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

نوبخت عنوان کرد: سعی می‌شود با حمایت و تقویت اعتبارات لازم، بیمارستان 220تختخوابی اکباتان به بهره‌برداری برسند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه در جلسه شورای برنامه ریزی استان همدان با بیان اینکه تحریمها بر کشوری که 8 سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته، اثر نخواهد داشت گفت: هرچه تحریم را تنگتر کنند؛ باز هم نشان می‌دهیم که می‌توانیم کشور را اداره کنیم.

وی بیان کرد: در دوره تحریم کنونی حتی اجازه فروش نفت به ایران در برابر غذا و دارو را نمی‌دهند؛ با این وجود نه تنها کشور را اداره کرده و حرکت چرخ توسعه را تداوم داده‌ایم؛ بلکه تولید را هم با جهش ادامه خواهیم داد.

معاون رییس جمهور در پایان گفت: ساخت مسکن محرومین را به عنوان «هدیه نظام» در دستور کار قرار داده و کلید آن را به مردم تحویل داده و می دهیم. انشالله این مسیر را امسال هم ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام /