شنبه 14 مهر 1403

تحویل 1000 واحد حیاط دار ایوانکی تا پایان سال

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
تحویل 1000 واحد حیاط دار ایوانکی تا پایان سال

سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید که به منظور بازدید از واحد‌های مسکونی در حال ساخت ایوانکی و همچنین گفتگو با سازندگان و مشاوران از این شهر جدید بازدید کرده است، درباره جزییات این بازدید توضیح داد: شهر جدید ایوانکی در مجاورت شهرک‌های صنعتی خوارزمی، پیشوا، عباس آباد، گرمسار و منطقه ویژه اقتصادی سمنان با هدف ساماندهی سکونتی و تامین مسکن شاغلان شهرک‌های صنعتی پیرامون استان‌های تهران و سمنان ایجاد شد و هم‌اکنون در قالب طرح نهضت ملی مسکن، 6 هزار و 163 نفر متقاضی مسکن در این شهر جدید هستند که تاکنون ساخت واحد‌های مسکونی برای 4 هزار و 632 نفر برنامه ریزی شده است و این تعداد از افراد به پروژه‌ها معرفی شدند.

یک هزار واحد مسکونی شهر جدید ایوانکی تا پایان سال تحویل می‌شود

غفوری تصریح کرد: از این 4 هزار و 632 واحدی که عملیات ساخت آنها آغاز شد یک هزار واحد مسکونی ویلایی شهر جدید ایوانکی به شرط همکاری دستگاه‌های خدمات رسان، تا پایان سال تکمیل و تحویل خواهد شد.

وی همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان را برای تسریع در تکمیل واحد‌های مسکونی در حال ساخت موثر دانست و افزود: در این بخش دستگاه‌های خدمات‌رسان هنوز به طور جدی پای کار نیامدند که درخواست داریم در حوزه آب و فاضلاب، برق و شبکه گازرسانی همکاری‌ها تقویت شود تا واحد‌های در حال تکمیل به موقع تحویل متقاضیان شود.

827 متقاضی موثر مسکن در شهر جدید ایوانکی در اولویت معرفی به پروژه‌های در حال ساخت

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید ادامه داد: یک هزار و 531 نفر از متقاضیان مسکن در شهر جدید ایوانکی تاکنون به پروژه‌ها معرفی شدند که از این تعداد 827 نفر متقاضیان موثر هستند و بالای 40 میلیون واریزی داشتند که در اولویت جانمایی واحد‌ها برای تخصیص پروژه قرار دارند.

500 قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در ایوانکی واگذار شد

غفوری بر رفع موانع و مشکلات اجرایی درباره احداث واحد‌های مسکونی شهر جدید ایوانکی و سایر شهر‌های جدید تاکید کرد: از میزان یک هزار و 168 متقاضی حائز شرایط طرح جوانی جمعیت در این شهر جدید تا کنون 500 قطعه ویلایی یک طبقه در قطعات حدود 200 مترمربعی تامین زمین شده و در حال واگذاری است.

به گفته وی، ایوانکی یک شهر فرصت ساز، مشارکت جو و در پی فرصت‌های توسعه است که هم می‌تواند استان سمنان و هم می‌تواند حوزه شرقی استان تهران را تحت پوشش خود قرار دهد.