یک‌شنبه 15 مهر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از وعده‌های آیت‌الله رئیسی این بود که از میراث دولت گذشته کمتر سخن بگوید و بیشتر بر برنامه‌های امیدبخش دولت خود تکیه کند؛ با این حال تورم تاریخی به جامانده از دولت روحانی چیزی نیست که رسانه‌ها به آن نپردازند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و اظهار نظر رئیس مجلس، به نظر می‌رسد قوه مجریه و مققنه در راستای جدایی درآمدهای نفتی از بودجه عمومی کشور اتفاق نظر دارند تا در نهایت این درآمدها به جای استفاده در هزینه‌های جاری صرف توسعه زیر ساخت‌های کشور شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزاش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن دهنوی، نماینده مردم تهران درمورد اقدامات دولت سیزدهم برای حل مشکلات معیشتی مردم گفت: بخشی از برنامه‌هایی که رییس جمهور در مبارزه با فقر اعلام کرده است در لایحه بودجه امسال آمده است این برنامه دولت قابل تقدیر است و اقدام مهمی برای رفع مشکلات معیشتی مردم است. عضو هیات رییسه مجلس گفت: اگر دولت بتواند با اراده و عزم راسخ برای رفع مشکلات جامعه اقدام...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم تهران گفت: نسبت به بهبود وضعیت اقتصادی کشور در سال 1401 خوشبین هستیم و دولت با ارائه لایحه بودجه چشم‌انداز خوبی را برای سال آینده کشور ترسیم کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حداقل مزد ربطی به اخراج ندارد و فرمان رشد تولید 1401 خودرو در دست کیست، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هرساله کارشناسان، متولیان و فعالان اقتصادی کشورهای مختلف قبل از شروع سال جدید به بررسی مشکلاتی چون تورم، نرخ ارز و توان اقتصادی مردم در سال آینده و پیش رو می‌پردازند، امسال هم با توجه به لایحه بودجه و نرخ تورم و نرخ افزایش قیمت‌ها قرار است اقتصاد ایران در سال 1401 را بررسی کنیم.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس مالیاتی با بیان اینکه در حال حاضر درآمدهای مالیاتی سال آینده در مجلس به بیش از 500 هزار میلیارد تومان رسیده است، گفت: تحقق این درآمدها با وجود اقتصادی که همچنان در رکود قرار دارد، امکان پذیر نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه هراس و نگرانی استفاده از دستگاه‌های پایانه پرداخت یا پوزها، درست نیست، گفت: تراکنش این دستگاه‌ها مبنای تشخیص مالیات، واقع نخواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی در برنامه «نگاه یک» شبکه یک سیما اظهار داشت: بازار سرمایه آینه تمام نمای تحولات پیش روی یک اقتصاد است. اگر تحولی در حال انجام است یا اگر انتظار می‌رود در ماه‌های آینده اتفاقی در حوزه نفت، ارز، بانک، پتروشیمی، خودرو، صنعت و معدن و مانند آن بیفتد برآیند آن باید در بازار سرمایه نمود پیدا کند. وی درباره توسعه کسب و کار گفت: تا زمانی...

خبرگزاری مهر

وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه هراس و نگرانی استفاده از دستگاه‌های پایانه پرداخت یا پوزها، درست نیست، گفت: تراکنش این دستگاه‌ها مبنای تشخیص مالیات، واقع نخواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بر تعارض منافع غلبه کرده ایم، زیرا اراده جدی در دولت و مجلس برای ساده شدن مسیر مجوزهای کسب و کار وجود دارد.

وب‌گاه تابناک

امروز مطالبی همچون افت و خیز سکه در کانال 11 میلیون تومانی، نوسان محدود دلار در فضای مذاکرات هسته ای، رکورد 11ساله قیمت نفت شکسته شد!، بازار‌های روسیه به دلیل تحریم‌ها، غیرقابل سرمایه‌گذاری می‌شوند!، کدام بانک بالاترین تراز عملیاتی را دارد؟، کاهش روبل عامل افزایش تورم روسیه شد؟، جزئیات پذیره‌نویسی سرخابی‌ها اعلام شد، افت و خیز سکه در کانال 11 میلیون تومانی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته...