یک‌شنبه 15 مهر 1403

تراز عملیاتی

تراز عملیاتی

وب‌گاه مشرق نیوز

ارز ترجیحی خیری برای رفاه خانوار ندارد و فروکش التهاب در بورس تهران، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این روزها، روز‌های پرکار نمایندگان مجلس است. دورهمی نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق برگزار می‌شود. این کمیسیون با برگزاری چندین جلسه تاکنون 17 مصوبه در بودجه را دستخوش تغییر کرده است. مواردی که موردتایید این کمیسیون قرار نگرفته شامل افزایش سن بازنشستگی، خرید خدمت سربازی برای مشمولان داخل کشور و... است. در این کمیسیون میزان معافیت‌های سهم بیمه کارفرمایان...

وب‌گاه الف

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس درباره تعدیل نیروها هشدارهای لازم را به وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها، نهادها و شرکت‌ها اعلام کرد و در صورت استنکاف آنها از اجرای قانون با آنان برخورد قانونی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی پاشایی بیدار؛ این روزها صحبت درمورد بودجه 1401، موضوع اصلی جلسات مجلس شورای اسلامی و بحث های نمایندگان است، مردم نیز با دقت به اظهارنظرها پیرامون بودجه سال آینده توجه می کنند. علت این بحث های گسترده در مجلس و پیگیری اخبار بودجه ای و حساسیت مردم نسبت به این موضوع نیز، اهمیت فوق العاده بودجه است. در واقع بودجه، مهم ترین سند مالی دولت و پاشنه آشیل برنامه...

خبرگزاری میزان

توسعه وام قرض الحسنه و دسترسی مردم به وام‌های خرد مبتنی بر اعتبار سنجی در جلسه رئیس جمهور با مدیران بانک‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

خبرگزاری میزان

عضو «کمیسیون فرهنگی» مجلس با اشاره به کاهش تراز عملیاتی بودجه 1401 و تاثیر آن بر کاهش نرخ تورم، گفت: مردم به خوبی می‌دانند که کاهش 17 الی 18 درصدی تورم در طول یکسال نویدبخش این است که ما به سمت یک ثبات و پایداری در تنظیم قیمت‌ها پیش می‌رویم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 از فردا تبصره‌های این لایحه را بررسی می‌کند.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد با بیان اینکه مهار کسری بودجه و تورم اولویت دولت است، گفت: به دنبال شناسایی مودیان جدید و فراریان مالیاتی هستیم که البته چند ده هزار نفر بیشتر نیستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 با حضور در جمع خبرنگاران گفت: منابع درآمدی دولت از محل درآمد‌های مالیاتی، گمرکی، فروش اموال و اوراق در جلسه امروز بررسی و به سوالات نمایندگان در این خصوص پاسخ داده شد. وی ادامه داد: در سال‌های اخیر با اوج گرفتن تحریم‌ها، سهم درآمد‌های وصولی توسط وزارت...

وب‌گاه عصر ایران

هنر ما در وزارت اقتصاد باید این باشد که بدون فشار بیشتر مالیاتی بر اقشار تولید کننده، حقوق بگیران، اصناف و کسبه و گروه هایی که به طور شفاف مالیات پرداخت می‌کنند، فراریان مالیاتی شناسایی شوند.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد با بیان اینکه مهار کسری بودجه و تورم اولویت دولت است، گفت: به دنبال شناسایی مودیان جدید و فراریان مالیاتی هستیم که البته چند ده هزار نفر بیشتر نیستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: بدنبال شناسایی کسانی هستیم که درآمدهای بالا دارند ولی خارج از تور شناسایی مالیاتی بوده یا از طریق روابط فساد آلود خود را از پرداخت مالیات ایمن کرده بودند.

خبرگزاری میزان

وزیر امور اقتصادی ودارایی گفت: امیدواریم کسریِ تراز عملیاتی بودجه کمتری درسال آینده داشته باشیم به اندازه گام اول بودجه دولت سیزدهم تلاش کرده این کسری فشار و تورم را مهار کنیم.

خبرگزاری دانا

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی گفت: بودجه 1401 در کنار کاهش تورم، مانع ایجاد رکورد اقتصادی در کشور شده و آن را مهار می‌کند.

خبرگزاری دانا

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه منابع لایحه بودجه سال آینده منطقی است، گفت: با حذف ارز ترجیحی دهک‌های پایین هر نفر 126 هزار تومان و دهک‌های بالاتر 90 هزار تومان تا سقف 60 میلیون نفر علاوه بر یارانه‌های قبلی، یارانه جدید می‌گیرند.