یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

ترافیک سنگین و پرحجم آزادراه‌های قزوین - کرج

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
ترافیک سنگین و پرحجم آزادراه‌های قزوین - کرج

هم اکنون ترافیک در باند شمالی آزادراه قزوین - کرج، حدفاصل نیروگاه شهیدرجایی تا محمدیه و در ادامه نیز تا عوارضی شماره 2 سنگین و پرحجم گزارش شده است.

رییس پلیس راه قزوین از ترافیک سنگین و پرحجم در برخی از نقاط آزادراهی این استان خبر داد و گفت: رعایت هر چه بهتر و دقیق تر مقررات از سوی رانندگان باعث کاهش بسیاری از سوانح رانندگی می شود.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در باند شمالی آزادراه قزوین - کرج، حدفاصل نیروگاه شهیدرجایی تا محمدیه و در ادامه نیز تا عوارضی شماره 2 سنگین و پرحجم گزارش شده است.

خبر مرتبط ریزش کوه در جاده جلفا / چند نفر مصدوم شدند؟ + عکس

بر اثر ریزش کوه در جاده جلفا به کلیسا 3 نفر از سرنشینان یک خودروی سواری مصدوم شدند.

وی ادامه داد: ترافیک در آزاد راه قزوین - رشت به صورت نیمه سنگین و آزادراه قزوین - زنجان به صورت نیمه سنگین اما روان در حال انجام بوده و سایر مسیرهای ارتباطی این استان به صورت عادی جریان دارد.

سرهنگ ذاکری منش، خستگی و خواب آلودگی و همچنین سرعت غیرمجاز را 2 عامل اصلی بروز سوانح جاده ای و تصادفات رانندگی در استان برشمرد و از رانندگان خواست تا هنگام عبور از جاده های ارتباطی قزوین از هرگونه عجله و شتاب بی مورد اجتناب ورزیده و در صورت خستگی به رانندگی ادامه ندهند.

رییس پلیس راه قزوین خاطرنشان کرد: به رانندگان و سرنشینان خودروها نیز توصیه می شود تا هنگام حرکت خودرو کمربندهای خود را ببندند و رانندگان نیز هنگام رانندگی از صحبت کردن با تلفن همراه و یا سرنشینان خودرو اجتناب کنند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

ترافیک سنگین و پرحجم آزادراه‌های قزوین - کرج 2