دوشنبه 16 مهر 1403

ترم آینده دانشگاه آزاد زنجان ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری خواهد بود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ترم آینده دانشگاه آزاد زنجان ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری خواهد بود

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: برگزاری ترم تحصیلی آینده در این دانشگاه ترکیبی از آموزش‌های مجازی و حضوری خواهد بود.

دکتر علیرضا فیروزفر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از اسفند سال گذشته رویکرد آموزش در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به سمت بهره گیری از فضای مجازی رفت.

وی ادامه داد: پس از شیوع ویروس کرونا بیش از 97 درصد کلاس‌ها در واحدهای این دانشگاه به صورت برخط برگزار شد و میزان مشارکت دانشجویان در این کلاس‌ها نیز بسیار قابل توجه بود.

به گفته رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در زمان حاضر از 44هزار دانشجوی شاغل به تحصیل در زنجان، 12 هزار نفر، معادل 27درصد جمعیت کل دانشجویان در مراکز دانشگاه آزاد اسلامی این استان مشغول تحصیل هستند.

فیروزفر اظهار داشت: مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، 28درصد از اعضای هیات عملی استان را در خود جای داده اند و هم اکنون 442 استاد و مدرس در این مراکز مشغول تدریس هستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در زمان حاضر تقریبا در مقطع کارشناسی همه رشته های تحصیلی در این دانشگاه ارائه می شود، گفت: در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز اغلب رشته های مورد تقاضا در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ایجاد شده است.

وی افزود: دکتری مدیریت، مهندسی مالی و حسابرسی در مقطع کارشناسی ارشد و کاردانی اتاق عمل از جمله رشته های تازه تاسیس در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان برای سال تحصیلی آینده است.

گفتنی است در زمان حاضر، چهار واحد، 2 مرکز و 2 آموزشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی در استان زنجان فعالیت دارند.

*س_برچسب‌ها_س*