جمعه 10 فروردین 1403

ترکیه

ترکیه

وب‌گاه ورزش سه

نخست وزیر گرجستان از اعطای نشان افتخار به اعضای تیم فوتبال این کشور پس از صعود تاریخی گرجستان به یورو خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت دلار مبادله ای ثبات را تجربه کرده است و به 43,472 (چهل و سه هزار و چهارصد و هفتاد و دو) تومان رسید که نسبت به روز پیش، بدون تغییر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است، قیمت طلا اما افزایش یافت و هر گرم طلا 18 عیار به 3,272,400 (سه میلیون و دویست و هفتاد و دو هزار و چهارصد) تومان رسید که رشد 0.91 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در پانزدهم مهرماه، شهرها و بنادر مختلف فلسطین اشغالی مورد حملات موشکی و پهپادی گروه‌های مقاومت قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در این مطلب به بررسی مشخصات و قابلیت‌های مینی پهپاد بیرقدار خواهیم پرداخت.

وب‌گاه گسترش

قیمت دلار چهارشنبه 8 فروردین 1403 در معاملات پشت خطی در پله‌های اول و دوم کانال ابتدایی کریدور ششم نوسان داشت و نسبت به روز گذشته افزایشی در حدود 300 تومانی داشت.

وب‌گاه ورزش سه

هالک بانک با نیمیر عبدالعزیز و اروین انگاپت اولین جام فصل را کسب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اردوغان با انتقاد از رژیم صهیونیستی گفت: باید فشار بر اسرائیل، فرزند ناز پرورده و بی‌قانون غرب، افزایش یابد تا از قطعنامه شورای امنیت تبعیت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رستگاری سریالی است که علناً و آشکارا می‌خواهد روایت زندگی و بحران‌هایش از چشم افشاگر اسلام و اسلام انقلابی و فسادستیز و عدالت‌محور بیان شود!

خبرگزاری تسنیم

استعفای غیرمنتظره پژمان درستکار، قهرمانی ایران در 4 رده سنی جهانی و ریاست دوباره دبیر در انتخاباتی جنجالی را می‌توان از اتفاقات مهم کشتی در سال 1402 دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

داستان مجموعه، درباره زندگی جومونگ بنیان‌گذار امپراتوری گوگوریو است که از سال 37 (پیش از میلاد) تا 19 (پیش از میلاد) بر منچوری و بخش شمالی شبه جزیره کره حکومت می‌کرد.

وب‌گاه گسترش

در حال حاضر، تمرکز سرمایه‌گذاران به داده‌های تورم ایالات‌متحده که در انتهای این هفته منتشر می‌شود، متمرکز است. این داده‌ها می‌توانند زمان‌بندی احتمالی برای اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری را روشن کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت منات آذربایجان در جریان معاملات بازار ارز تهران خلاف روند روز گذشته افزایش یافت و با ورود دوباره به کانال 36 هزار تومان، 36120 تومان ارزش گذاری و معامله شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنابر اعلام مسئولان، یکی از مهمترین مزیت تکافل نسبت به بیمه‌های رایج این است که در صورت عدم خسارت حق مشارکت پرداختی به تکافل گذاران بازگردانده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز