جمعه 10 فروردین 1403

ترکیه

ترکیه

وب‌گاه عصر ایران

«علی یرلی کایا» وزیر کشور ترکیه در این باره اعلام کرد که در عملیات «بزدوغان -17» علیه گروه تروریستی داعش در «ساکاریا»، 147 مظنون دستگیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم سیاست های یکجانبه این کشور به بهانه حمایت مالی از گروه انصارالله یمن، تحریم هایی را علیه این گروه، نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و حزب الله لبنان به بهانه تامین مالی این گروه وضع کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نظر می‌رسد که در هفته آخر سال بازار از تب‌وتاب افتاده و از شدت نوسانات نرخ ارز کاسته شده است. قیمت دلار در سومین روز معاملاتی هفته با وجود تعطیلی معاملات نقدی، در بازار پشت خطی کاهشی بود. به نظر می‌رسد بازارساز توانسته است فضای معاملات غیرنقدی و پشت خطی را مدیریت کرده و قیمت را به سمت کف کریدور ششم هدایت کند. با وجود آغاز به کار رسمی بازارها از پنجم فروردین‌ماه، معاملات نقدی ارز در...

وب‌گاه ورزش سه

نیکولو زانیولو معتقد است که اونای امری، سرمربی استون ویلا، با مربیانی مانند یورگن کلوپ، پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو در یک سطح قرار دارد!

وب‌گاه خبر آنلاین

«عید» هم یک کالای عمومی است البته در اقتصاد به هر نوع کالای مادی یا خدمتی که تولید می‌شود، عنوان «کالا» می‌دهیم از نظر اقتصاد، تولید خدمات آموزشی یا بهداشتی مثل خدمات پزشکان یا پرستاران، تولید کالا محسوب می‌شود

وب‌گاه خبر آنلاین

حواشی موسیقی در سالی که گذشت، بسیار زیاد بود و جنجال‌های زیادی به همراه داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر شعر و ادبیات بنیاد امام رضا (ع) از ارسال بیش از یک هزار و 500 اثر به دبیرخانه شعر رضوی در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس داده‌های موسسه آمار ترکیه (TurkStat)، تعداد افراد بیکار در سال 2023 با 318هزار نفر کاهش به 3.26 میلیون نفر در سال 2023 رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر شعر و ادبیات بنیاد امام رضا (ع) از ارسال بیش از یک هزار و 500 اثر به دبیرخانه شعر رضوی در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه ایران آمادگی تهران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با ابوظبی در چارچوب منافع و مصالح دوطرف اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

رقابت نفس‌گیر در صدرنشینی؛ آیا آمریکا و ترکیه برای همیشه تاج پسته را از ایران می‌ربایند؟

وب‌گاه فرارو

در تهران قدیم زولبیا و بامیه، این شیرین‌های خوش طعم، فقط در ماه رمضان و با ظاهری متفاوت‌تر از آنچه امروزه می‌بینیم پخته و به فروش می‌رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«دولت‌های ایالات متحده و غرب فضای محدودی برای مقابله با داعش خراسان به طور کلی دارند. بی اعتمادی متقابل بین کشورهای همسایه، فراتر از ارزیابی صرف از فعالیت‌های داعش خراسان در میدان، امکان انجام همکاری‌های امنیتی یکپارچه و واقعی بین ایالات متحده و متحدان و دولت‌های منطقه را به نحو مؤثری دشوار می‌کند». تام اوکانر نویسنده ارشد سیاست خارجی و معاون سردبیر امنیت ملی و سیاست خارجی نیوزویک در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار مبادله ای، امروز به 43,472 (چهل و سه هزار و چهارصد و هفتاد و دو) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی پایین آمد و به 38,850,000 (سی و هشت میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.65 درصدی داشته است. قیمت طلا هم عقب نشست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا کاهش یافت و هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,204,300 (سه میلیون و دویست و چهار هزار و سیصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 1.7 درصدی داشته است.