پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ترکیه

ترکیه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل غرب آسیا درباره تغییر معادلات بین المللی بعد از عملیات وعده صادق نکاتی را بیان کرد.

خبرگزاری تسنیم

قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی ووشو برگزار شد و نمایندگان کشورمان در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند.

وب‌گاه فرارو

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب با حضور وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه قطر گفت: برخی وزرای کابینه نتانیاهو (نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) اظهاراتی منفی علیه نقش قطر داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دومین جلسه دادگاه امیرتتلو برگزار شد و وی بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی کرد. دومین جلسه دادگاه امیرتتلو برگزار شد و وی بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی کرد. به گزارش عرشه آنلاین، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب با حضور وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

محله فاتح، یکی از محلات مهم و شناخته شده در استانبول ترکیه بوده که در قسمت تاریخی شهر قرار گرفته و پر از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی است. بازارهای متنوع، مساجد تاریخی، خیابان‌های زیبا و رستوران‌های سنتی، از جمله جاذبه‌های این محله هستند. همچنین، موزه‌ها و پیاده‌روهای تاریخی در این منطقه وجود دارند که باعث جلب توجه گردشگران از سراسر جهان شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای تیم ملی ووشو در بخش ساندا و تالو در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین، حریفان خود را شناختند.

وب‌گاه الف

معاون بهره‌برداری و بازرگانی راه‌آهن با اشاره به عدم هماهنگی با راه‌آهن در بارگیری قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه، گفت: اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی این قطار با مساعدت راه‌آ‌هن انجام شد.

وب‌گاه ورزش سه

به نظر می‌رسد ستاره های ثبت شده روی پیراهن تیم های فوتبال می‌تواند یک معیار خاص برای کری خوانی هواداران آنها باشد اما این ستاره‌ها بر چه اساسی درج می‌شوند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طرح انتقال گاز ایران به پاکستان از حدود 15 سال پیش طراحی و اجرا شد که تاکنون به دلایل مختلفی وارد فاز عملیاتی نشده بود، اما با حضور ایران در پاکستان و مذاکرات صورت گرفته و با ابراز تمایل طرف پاکستانی، این موضوع اکنون به مرحله اجرا نزدیک‌تر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

در خارمیانه عربستان، اسرائیل و ترکیه بیش از ایران در سال 2023 برای صنایع نظامی خرج کرده‌اند. عربستان با 75 میلیارد دلار بودجه نظامی نه تنها در خاورمیانه اول است که در جهان هم بعد از آمریکا، چین، روسیه و هند در جایگاه پنجم ایستاده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بودجه شورایعالی حوزه‌های علمیه به چهار هزار و 561 میلیارد تومان بالغ می‌شود که به تنهایی با مجموع بودجه بخش‌هایی که مرکز پژوهش‌ها بررسی کرده، برابری می‌کند. دولت در لایحه بودجه 1402 برای این شورا بودجه 2 هزار و 961 میلیارد تومانی پیشنهاد داده بود، ولی مجلس این بودجه را 53 درصد افزایش داد و به چهار هزار و 561 میلیارد تومان رساند. بودجه شورایعالی حوزه‌های علمیه به چهار هزار و 561 میلیارد...

وب‌گاه ورزش سه

به نظر می رسد سرمربی الکویت از بازیکن ایرانی خود رضایت ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار روند صعودی را تجربه کرده است، قیمت سکه امامی اما پایین آمد و به 42,800,000 (چهل و دو میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.47 درصدی داشته است.