شنبه 14 مهر 1403

ترین‌"های لیگ قهرمانان آسیا تا پایان مرحله یک هشتم نهایی / ترابی بهترین پاسور و موقعیت ساز

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ترین‌"های لیگ قهرمانان آسیا تا پایان مرحله یک هشتم نهایی / ترابی بهترین پاسور و موقعیت ساز

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در 2 منطقه شرق و غرب قاره کهن به پایان رسید و چهره 8 تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با به روز رسانی آمار‌های این رقابت‌ها، "ترین"‌های بخش های انفرادی و تیمی را در حوزه‌های مختلف معرفی کرد.

بخش انفرادی

*س_برترین گلزن_س*

در این بخش شیخ دیاباته، بازیکن سابق استقلال با 5 گل در رتبه هشتم قرار دارد.

مایکل اولونگا از الدحیل قطر با 9 گل برترین گلزن بازی‌ها است و گوستاوو، ستاره برزیلی چونبوک موتورز با 8 گل و لیندرو دامیائو، مهاجم برزیلی کاوازاکی ژاپن با 6 گل زده رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند.

*س_بیشترین شوت_س*

در این بخش کشورمان نماینده‌ای ندارد.

اولونگا، مهاجم الدحیل با 29 شوت صدرنشین است، گوستاوو با 27 شوت در رتبه دوم و عمر خربین، مهاجم سوری الوحده امارات با 22 شوت در جایگاه سوم قرار دارند.

*س_بیشترین پاس گل_س*

در بخش بهترین پاسور‌ها مهدی ترابی، هافبک پرسپولیس با 5 پاس گل در رتبه اول جای گرفته است. ارسلان مطهری، مهاجم استقلال هم با 3 پاس گل در رتبه دهم قرار دارد.

در این بخش دیوگو، واکیزاکا هافبک کاوازاکی ژاپن و لی کیون هو، ستاره دائجو کره جنوبی با 4 پاس گل در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

*س_ایجاد موقعیت_س*

در بخش ایجاد فرصت مهدی ترابی از پرسپولیس با 22 خلق موقعیت در رتبه اول جای دارد و امید عالیشاه، دیگر بازیکن پرسپولیس با 19 خلق موقعیت در رتبه ششم قرار گرفته است.

در این بخش واکیزاکا با 21 ایجاد موقعیت دوم است و کلیتون از تیم کیچی با 19 خلق موقعیت در رتبه سوم قرار دارد.

*س_ارسال پاس_س*

در این بخش تیم‌های ایرانی نماینده‌ای ندارند.

ناکاتانی از ناگویا گرامپوس با 531 پاس در جایگاه نخست ایستاده است. محمد کانو با 530 پاس و سین جین هو با 522 پاس به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

*س_سانتر_س*

در بخش بیشترین سانتر آیاندا پاتوسی، هافبک فولاد با 56 سانتر در جایگاه دوم قرار دارد.

ادمیلسون جونیور از الدحیل با 80 سانتر در این بخش صدرنشین است و کلیتون با 52 سانتر در رتبه سوم قرار دارد.

*س_نجات دروازه (سیو)_س*

در بخش بیشترین سیو یا نجات دروازه ایران نماینده‌ای ندارد.

پاتوم اتاکول، دروازه بان تیم راچابوری تایلند با 35 سیو، گو کوانبو دروازه بان بیجینگ گوان چین با 30 سیو و چاتچای بودپروم از پاتوم یونایتد تایلند با 28 نجات به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند.

*س_بسته نگه داشتن دروازه (کلین شیت)_س*

در بخش بیشترین کلین شیت محمد رضا اخباری از تراکتور با بسته نگه داشتن دروازه خود در 5 بازی دوم است و رشید مظاهری از استقلال با 3 کلین شیت در جای نهم قرار دارد.

چو هیون وو، دروازه بان اولسان هیوندای با 6 کلین شیت صدرنشین این بخش است و میشل لانگراک، سنگربان ناگویا گرامپوس هم با 4 کلین شیت در جایگاه سوم قرار دارد.

*س_دریافت گل_س*

در بخش بیشترین گل خورده، نامی از ایران دیده نمی‌شود.

سیازوان بوهاری، دروازه بان تامپینس روورز سنگاپور و آنتونی پینتوس از یونایتد سیتی فیلیپین با 24 گل خورده اول و دوم هستند. پس از آن‌ها گو کوانبو، سنگربان بیجینگ گوان با 23 گل خورده سوم است.

*س_دفع توپ_س*

در بخش بیشترین دفع توپ ایران نماینده‌ای ندارد.

در این بخش اولکسی لارین، مدافع استقلال تاجیکستان با 51 دفع توپ در صدر جای دارد. لیانگ شائون، مدافع بیجینگ گوان با 44 و میشچنکو دیگر بازیکن استقلال تاجیکستان با 43 دفع توپ دوم و سوم هستند.

*س_کارت زرد_س*

در این بخش نام 10 بازیکن از جمله 9 بازیکن 3 کارته به چشم می‌خورد که نام هیچ بازیکنی از تیم‌های ایرانی در میان آن‌ها وجود ندارد.

بخش تیمی

*س_بیشترین گل زده_س*

در این بخش پرسپولیس با 15 و استقلال با 14 گل زده به ترتیب در جایگاه ششم و هفتم قرار دارند.

تیم کاوازاکی با 27 گل، بیشترین گل را زده است و پس از این تیم، تیم‌های کره‌ای دائجو با 24 گل و چونبوک موتورز با 23 گل زده در جای دوم و سوم قرار دارند.

*س_بیشترین گل خورده_س*

در این بخش استقلال با 10 گل خورده در رتبه دهم جای گرفته است.

تیم تامپینس روورز سنگاپور با 27 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی و دروازه بان را داشته است و پس از آن یونایتد سیتی فیلیپین با 24 گل و بیجینگ گوان چین با 23 گل خورده در رتبه‌های بعدی جای گرفته اند.

*س_ میزان تبدیل موقعیت به گل_س*

در این بخش تیم استقلال با تبدیل 21 درصد از موقعیت‌های خود به گل در رتبه چهارم جای گرفته است و پرسپولیس با 19 درصد در رتبه نهم قرار دارد.

تیم دائجو کره جنوبی با 25، کاوازاکی با 23 و ناگویا گرامپوس با 22 درصد تبدیل موقعیت به گل در رتبه‌های اول تا سوم جای دارند.

*س_ شوت_س*

در بخش بیشترین شوت پرسپولیس با 100 شوت در جایگاه هفتم ایستاده است.

در این بخش کاوازاکی با 154 شوت در صدر است. سرزو ژاپن با 134 شوت و چونبوک موتورز با 131 شوت در رده‌های دوم و سوم هستند.

*س_بیشترین کلین شیت_س*

در این بخش تراکتور با 5 کلین شیت در جایگاه سوم قرار دارد. اولسان هیوندای با 6 و کاوازاکی با 5 کلین شیت در رتبه‌های اول و دوم هستند.

*س_بیشترین خطا_س*

تیم تراکتور با 97 خطا در رتبه هشتم خشن‌ترین تیم‌ها بوده است.

پوهانگ استیلرز با 132 خطا، کاوازاکی ژاپن با 115 خطا و الوحده امارات با 108 خطا در رتبه‌های اول تا سوم خشن‌ترین تیم‌ها قرار دارند.

*س_دقت پاس_س*

در این بخش کشورمان نماینده‌ای ندارد.

سه تیم الهلال عربستان، سرزو اوزاکای ژاپن و تامپینس روورز با 88 درصد دقت پاس در رتبه‌های اول تا سوم هستند.