یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

در حالی قوه قضائیه هنوز توضیحی درباره چرایی قطعی"سامانه سنام" نداده که این وضعیت مشکلات متعددی را برای دارالترجمه‌های رسمی و شهروندانی که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند، ایجاد کرده است.

به دنبال قتل کاگر قهوه‌خانه‌ای در شهرری به‌خاطر کینه‌جویی، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، قرار گرفت.

همزمان با تلاش‌های شبانه‌روزی برای تحقق قرارداد خرید 630 واگن، به واسطه ارتباط خوب شهردار تهران با دولت و همت آقای رئیسی، 15 درصد پیش پرداخت خرید واگن‌ها پرداخت شده و بزودی واگن‌ها به تهران می‌رسند.

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی 98 و 99 در مرحله ارتقای رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه کسب می‌کنند.

مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهبندان از آبگیری 30 درصد از پهنه تالاب کجی نمکزار این شهرستان خبر داد.

رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش 14.3 درصدی جانباختگان تصادفات جاده ای در سفرهای نوروزی 1403 خبر داد.

نوبت اول کنکور 1403 صبح امروز با حضور داوطلبان گروه ریاضی و انسانی آغاز شد.

رئیس سازمان سنجش گفت: کارنامه اولیه کنکور نیمه مرداد منتشر می‌شود.

وزارت آموزش و پرورش از آغاز سامانه ترمیم سابقه تحصیلی از هفته آینده خبر داد.

حجاب یک بحران مزمن و حل نشده 100 ساله است که عملیات تمام عیار شناختی دشمن آن را به بحرانی آشوب‌زا تبدیل کرد اما برخلاف وضعیت داخلی وقتی مسئله حجاب در سطح تمدنی مطرح می‌شود، اتفاقاً خیلی امیدوار می‌شویم و به میزان قدرت نرم و فرهنگی خودمان پی می‌بریم.

با حضور مسئولان شهری زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن پس از مرمت و بازسازی به بهره‌برداری رسید.

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه استطاعت 98 درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شده است، گفت: کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.

شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه 7 و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل نداردبرای همراهی فراجا در اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت های پلیس با قوت ادامه دارد.