شنبه 29 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از احتمال افزایش مبلغ اضافه کار پرستاران در سال جاری خبر داد.

در دیدار مردمی معاون قوه قضاییه و مسئولان قضایی و شهری شهرری، بیش از 100 نفر مطالبات و خواسته‌های خود را مطرح کردند.

امشب 2 میلیون تومان بابت هدیه روز معلم از سوی دولت به حساب فرهنگیان شاغل کشور واریز خواهد شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت از تدوین لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران با هدف بهبود وضعیت معیشتی آن‌ها خبر داد و گفت: تصویب این لایحه به بهبود وضعیت معیشتی پرسناران کمک خواهد کرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در شهریه مدارس غیردولتی حامی خانواده ها هستیم، گفت: سامانه نظارت بر مدارس غیردولتی تا سال تحصیلی جدید ایجاد می‌شود.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است، گفت: سرمنشأ موج بیداری در میان دانشجویان آمریکایی انقلاب اسلامی است

استان تهران با اختلاف بسیار از اصفهان، کردستان و خراسان‌رضوی بیشترین تعداد زندانیان جرایم غیرعمد را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره سرمایه‌های انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: باتوجه به منطقه عملیاتی و وضعیت بومی یا غیربومی بودن سربازان و با لحاظ کسری خدمت‌های تاهل و فرزندآوری و... میانگین مدت خدمت در حال حاضر حدود 14 ماه است.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با اشاره به ادامه شاخه غربی پروژه یادگار امام گفت: برای اجرای این پروژه در صورت موافقت شورای تامین استان "میدان جی" برای اجرای پروژه انسداد خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را در جاده‌های شمالی کشور اعلام کرد.

شهردار منطقه 8 تهران از جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری در پرونده حقوقی منطقه به ارزش 77 میلیارد تومان خبر داد.

با آغاز فصل بهار شاهد زادآوری گونه‌های مختلف و با ارزش در باغ وحش ارم سبز هستیم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از جذب اعضای تیم ملی والیبال دانش آموزی به‌عنوان معلم ورزش در دانشگاه فرهنگیان و حل مشکل سربازی آنها خبر داد.

ورود موقت وسایل نقلیه موتوری مسافران و گردشگران خارجی با پلاک بین المللی به ایران و تردد داخل مرزهای کشورمان، با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و پلیس راهور فراجا، بلامانع اعلام و ابلاغ شد.

بازدیدکنندگان برای بازدید از موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران می‌توانند از امروز به شکل اینترنتی بلیت موزه‌ها را تهیه کنند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زورگیر شمیرانات درحین سرقت و کشف سه دستگاه گوشی آیفون سرقتی خبر داد.