یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پیش‌بینی می‌شود با بازگشایی مدارس ترافیک تهران 20 درصد افزایش داشته باشد.

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: دانش‌آموزانی که کتاب درسی خود را سفارش دادند، اول مهر کتاب‌های درسی را در مدارس دریافت می‌کنند.

سخنگوی اورژانس استان تهران درباره ماجرای خرابی آمبولانس در ورزشگاه شهر قدس در جریان نشست خبری مربی استقلال توضیح داد.

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و انهدام باند بزرگ اجاره کارت های بانکی برای کلاهبرداری های اینترنتی و سایت های شرط بندی خبر داد و گفت: این شبکه وظیفه اجاره هویت و کارت بانکی شهروندان را داشتند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محل و دستگیری 3 نفر فعال غیر مجاز ارزی خبرداد و گفت: در این دفتر اقدام به انجام خرید و فروش غیرقانونی انواع ارز می‌کردند.

طرح کالابرگ در دولت قبلی به ایستگاه پایانی رسید، اما وزارت رفاه در دولت چهاردهم هنوز برنامه‌ای برای ادامه این طرح اعلام نکرده است.

جان باختن شهروندان بر اثر حمله سگ‌های باصاحب و ولگرد و صدها لطمه و صدمه جانی و مالیدر سال‌های اخیر یکی از پرتکرارترین خبرهای رسانه‌های کشور بوده است که در سایه نبود قوانین بازدارنده در حوزه کنترل جمعیت سگ‌ها، روز به روز بر تعداد این خبرهای تلخ افزوده

بیش از 21000 نفر از خدمات طرح "خانواده یار" که توسط شهرداری تهران در حال اجراست، بهره‌مند شده‌اند.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران از رئیس‌جمهور، به‌عنوان یک جراح قلب، خواستار تسریع در اجرای ماده 12 قانون برای کمک به تاکسیران‌های تهرانی شد.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران از حضور 317 کسب‌وکار خرد و منوسط در نمایشگاه زنان و تولید ملی خبر داد.

سازمان تأمین اجتماعی در پی انتشار برخی ادعاهای نادرست مبنی بر استخدام خارج از چارچوب نیروهای قراردادی در این سازمان که در تعدادی از کانال‌های خبری منتشر شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران از اخذ 140 فقره سند تک‌برگی از اراضی شهرآفتاب، شهرک ژاندارمری و سایر معابر شهری خبر داد.

امروز در حاشیه همایشی که به مناسبت هفته ملی اورژانس با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، فیلمی پخش شد که اشک بسیاری از حاضران جمع از جمله وزیر بهداشت را درآورد.

صندوق اعتباری هنر از بیمه تکمیلی رایگان برای هنرمندان پیشکسوت خبر داد؛ مدیرعامل این صندوق، تکریم هنرمندان نامدار کشور را اولویت اصلی دانسته و اعلام کرده است که هنرمندان درجه یک هنری بالای 60 سال به همراه همسرانشان می‌توانند از این بیمه بهره‌مند شوند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در سال جاری به کارکنان وظیفه ماهر منقضی خدمت خبر داد.

رئیس سازمان غذا و دارو از پرداخت 8 هزار و 200 میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه برای تأمین نقدینگی صنعت دارو خبر داد.