پنج‌شنبه 24 خرداد 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون میراث فرهنگی گفت: نخستین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ای با شعار "ایران، میراث جهانی" با حضور هنرمندان در یزد برگزار می‌شود.

رئیس پلیس راهور گفت: در هر ساعت تقریباً 2 نفر در تصادفات رانندگی کشورمان کشته و 40 نفر نیز مجروح می‌شوند! به ازای هر جانباخته تصادفات حدود 8 میلیارد تومان خسارت به کشور وارد می‌شود.

مدیرکل موزه‌ها گفت: در فاز نخست مبلغ یک میلیارد و 250 میلیون تومان از محل اعتبارات هزینه‌ای اداره‌کل موزه‌ها برای مرمت 23 تابلوی نقاشی رنگ و روغن و بافته‌های مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان اختصاص یافت.

زن میانسال که فقدانی‌اش توسط فرزندش به پلیس آگاهی اعلام شده بود، توسط دو مرد جوان در اطراف تهران به قتل رسید.

شهردار تهران در بازدید از «ستاد اجرایی مدیریت برف تهران» گفت: هم‌افزایی و همکاری بین دستگاه‌های مختلف منجر به عملکرد موفق ما در زمینه برف‌روبی و فراهم شدن رضایت مردم شد.

سخنگوی وزارت بهداشت از تشکیل کمیته علمی ویژه‌ای با دستور وزیر بهداشت برای بررسی مستمر علت و وضعیت مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در قم خبر داد.

خبر فروش اردوگاه شهید باهنر که در فضای مجازی منتشر شده است از سوی وزارت آموزش و پرورش تکذیب شد.

نخستین پارکینگ طبقاتی شهرداری در منطقه8 (شهید مدنی) با امکان شارژ خودروهای برقی، مخزن ذخیره آب 1500متر مکعبی بوستان امدادگران، بوستان 840 متری محله لشکر افتتاح و پروژه‌های خدمات اجتماعی و محیط زیستی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس پلیس راهور تهران گفت: در هنگام بارش کندی حرکت ایجاد می‌شود اما این به معنی غافلگیری و عدم خدمات شهرداری و پلیس نیست، بلکه امکانات ما در حد تقاضا نبوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش 6 درصدی متوفیان موتورسیکلت در 10 ماهه سال جاری خبر داد.

زن و مرد جوان براثر گازگرفتگی در خانه‌ای در نیاوران به کام مرگ فرو رفتند.

هیئت داوران فراکسیون محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی فیلم‌های منتخب محیط زستی دهه فجر را معرفی کردند.

پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب که حاج قاسم یک مکتب بود، سرفصل‌های درس «آشنایی مکتب سلیمانی» به عنوان دو واحد درسی تدوین و به تصویب وزارت علوم تحقیقات و فناوری رسیده است.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام خبر تلف شدن 2 رأس زرافه در ماه‌های اخیر در باغ وحش صفادشت گفت: اگر ثابت شود که در نگهداری از زرافه‌ها کوتاهی شده است، قطعاً با متخلفان برخورد خواهد شد.

با وجود اینکه صبح امروز هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار داشت و توقع می‌رفت که هوای تلطیف شود اما هم‌اکنون هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.