جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

دقایقی پیش جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری تشیکل جلسه داد.

مدیرکل امور فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از جمع‌آوری 1200 محصول آرایشی و بهداشتی غیر مجاز از ابتدای سال جاری تاکنون، خبر داد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پوشش بیمه‌ای 234 قلم داروی جدید خبر داد.

"دریاچه نمک یوتا" که بزرگترین دریاچه نمک در نیم‌کره غربی کره زمین است، در یک قدمی مرگ قرار گرفته و سطح آب این دریاچه به کمترین حد خود در تاریخ رسیده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال تدوین دستورالعمل آن در شوراهای آموزش و پرورش هستیم تا نقش مردم پررنگ‌تر و اختیارات را به آنها تفویض کنیم.

دبیر ستاد توسعه فناوری معاونت علمی گفت: بومی‌سازی کاتالیست طی دو دهه اخیر دستاوردهای ارزشمندی مانند بی اثرسازی فشارهای ناشی از تحریم، شکستن انحصار یک یا چند تولیدکننده خارجی، عدم وابستگی به خارج، جلوگیری از خروج ارز و... را به همراه داشته است.

جمعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته هسته‌ای برخی دانشگاه‌ها از آزمایشگاه‌ها و زیرساخت‌های پژوهشکده چرخه سوخت هسته‌ای و از آزمایشگاه‌های واندوگراف، فیزیک نوترون و آزمایشگاه‌های ساخت شتابگرهای ذرات بازدید کردند.

یک فرد یوزپلنگ ماده به همراه 3 فرزندش در محور عباس‌آباد سمنان دیده شدند.

دادستان تهران از صدور کیفرخواست عامل به شهادت رساندن شهید سلمان میراحمدی خبر داد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بیش از 56 درصد جمعیت بالای 18 سال کشور دارای شاخص توده بدنی بالای 30 و اضافه وزن و چاقی هستند.

رئیس سازمان محیط زیست با حضور سرزده در نیروگاه شهید منتظری اصفهان ضمن عذرخواهی از مردم اصفهان به دلیل مازوت سوزی در این نیروگاه، گفت: با به روز رسانی نیروگاه شهید منتظری، راندمان تولید این مجموعه افزایش و مصرف آب آن کاهش می یابد.

در دومین و آخرین روز برگزاری نوبت اول کنکور 1402، رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی "ریاضی فنی" و "علوم انسانی"از دقایقی پیش آغاز شد.

به دنبال وقوع جنگ نظامی روسیه با اوکراین و ایجاد تحولات سیاسی که موجب وضع محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های از سمت و سوی کشورهای اروپایی مبنی بر عدم صدور ویزای گردشگری و قطع پروازهای مستقیم با روسیه شد، تعداد گردشگران روسی در اروپا 90 درصد کاهش یافت.

وزیر میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه سواحل مکران و به طور ویژه چابهار جاذبه بکر گردشگری کشور محسوب می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم مشکلات زیرساختی حوزه گردشگری منطقه برطرف شود.

شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) امروز اعلام کرد: آزمون وکالت 13 مرداد 1402 برگزار می‌شود.