دوشنبه 16 مهر 1403

تصفیه خانه خلیج فارس منطقه 19 نمونه خوبی برای تمامی مناطق

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تصفیه خانه خلیج فارس منطقه 19 نمونه خوبی برای تمامی مناطق

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورا به همراه تورج فرهادی شهردار منطقه 19 در میز خدمت که در شهرداری منطقه برگزار شد حاضر و دغدغه‌های شهروندان را بدون واسطه پیگیری کرد. وی در ادامه از پروژه حوزه علمیه مشکات، ساخت و ساز‌های غیر مجاز محله شهرک احمدی (خیابان دانش آموز) و تصفیه خانه شماره...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورا به همراه تورج فرهادی شهردار منطقه 19 در میز خدمت که در شهرداری منطقه برگزار شد حاضر و دغدغه‌های شهروندان را بدون واسطه پیگیری کرد.

وی در ادامه از پروژه حوزه علمیه مشکات، ساخت و ساز‌های غیر مجاز محله شهرک احمدی (خیابان دانش آموز) و تصفیه خانه شماره دو خلیج فارس بازدید و از روند اجرای این پروزه‌ها مطلع شد.

افراریان در خصوص ساخت و ساز‌های سطح منطقه گفت: هیچ ساخت و ساز غیر مجازی نباید در شهر تهران انجام پذیرد و همه باید به قانون پایبند باشند و تمامی دستگاه‌های دخیل در حوزه ساخت و ساز‌های غیر مجاز وظایف خود را به نحو احسن انجام بدهند تا حق شهر و شهروندان ضایع نشود.

عضو شورای شهر تهران با حضور در مقبره الشهدای محله پلایین (ساختمان مشکات) که مدفن یکی از شهدای والا مقام دوران دفاع مقدس بود ضمن قرائت فاتحه از مقام شامخ این شهد تجلیل کرد.

وی در ادامه به همراه تورج فرهادی شهردار منطقه و دیگر مسؤلین محلی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) حاضر و ضمن اقامه نماز ظهر و عصر با شهروندان بی واسطه دیدار و گفتگو کردند و قول پیگیری مشکلات آن‌ها را در مدیریت شهری را دادند.