دوشنبه 28 خرداد 1403

تعداد اتباع افغانستانی در مراسم تشییع پیکر رئیسی چقدر بودند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
تعداد اتباع افغانستانی در مراسم تشییع پیکر رئیسی چقدر بودند؟

رسانه رسمی دولت بر اساس اعلام اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی خبر از حضور بیش از صد هزار نفر از جامعه اتباع و مهاجرین افغانستانی در مراسم تشییع و تدفین رئیس جمهور و همراهانش داد. رسانه رسمی دولت بر اساس اعلام اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی خبر از حضور بیش از صد هزار نفر از جامعه اتباع و مهاجرین افغانستانی در مراسم تشییع و تدفین رئیس جمهور و همراهانش داد. به گزارش...

رسانه رسمی دولت بر اساس اعلام اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی خبر از حضور بیش از صد هزار نفر از جامعه اتباع و مهاجرین افغانستانی در مراسم تشییع و تدفین رئیس جمهور و همراهانش داد.

به گزارش اکوایران، «ایرنا» بر اساس اعلام اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی، مدعی شد که مشهد بعد از تهران دارای بیشترین شمار مهاجران خارجی است و نزدیک به 400 هزار تبعه خارجی دارای مدارک شناسایی و اقامت شامل کارت آمایش، گذرنامه، گذرنامه خانواری و برگه سرشماری هستند که مشخصات آنها در سامانه «سیام» وزارت کشور ثبت شده است و به عنوان اتباع قانونی در مشهد اقامت دارند.

همچنین بنابه ادعای این سازمان حدود 300 هزار تبعه خارجی فاقد مدرک هویتی در مشهد شناسایی شده‌اند که افراد دارای گذرنامه با تاریخ منقضی شده نیز در این میان هستند. البته ایرنا نوشته است که در ماه‌های قبل حدود 100 هزار نفر از اتباع غیرقانونی به کشورشان بازگردانده شدند.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

تعداد اتباع افغانستانی در مراسم تشییع پیکر رئیسی چقدر بودند؟ 2