دوشنبه 16 مهر 1403

تعطیلی دو هفته ای دانشکده های پزشکی و پرستاری و به کارگیری نیروها در بیمارستانها / دو برابر شدن مراکز 16 ساعته تست در بجنورد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تعطیلی دو هفته ای دانشکده های پزشکی و پرستاری و به کارگیری نیروها در بیمارستانها / دو برابر شدن مراکز 16 ساعته تست در بجنورد

سید احمد هاشمی بااشاره به وضعیت بحرانی کرونا در استان خراسان شمالی گفت: به مدت دو هفته دانشکده های پزشکی و پرستاری استان خراسان شمالی تعطیل و نیروها در بیمارستان ها به کارگیری خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، سید احمد هاشمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در کمیته بحران کرونا در محل دانشگاه علوم پزشکی استان در جمع اعضای کمیته اظهار داشت: براساس آخرین وضعیت شیوع کرونا، وضعیت بیمارستان ها و واکسیناسیون در استان در حالت بحرانی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای کنترل روند پیش رو، دو برابر شدن مراکز 16 ساعته در بجنورد، ابلاغ پروتکل های مکمل برای مراکز روستایی، راه اندازی مجدد سامانه 190 با کمک اعضای هیات علمی و آزاد سازی پزشکان مراکز واکسیناسیون برای استفاده در مراکز درمانی و استفاده ازانترن های پزشکی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین یادآور شد: به مدت دو هفته دانشکده های پزشکی استان تعطیل و نیروها در بیمارستان ها به کارگیری خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این استفاده از نیروهای پرستار شاغل در بخش های ستادی در بیمارستان ها و استفاده از ظرفیت نیروهای نظامی و انتظامی و هلال احمر از دیگر تصمیمات این جلسه بوده است که در دستور اجرا قرار گرفت.

انتهای پیام / رحمانی