یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

تعویق آزمون کارشناسی ارشد

تعویق آزمون کارشناسی ارشد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1401 تا ساعت 24 امشب 6 تیر ماه پایان می‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور رئیس سازمان سنجش درباره حذف سریع خبر انتشار یافته پس از اعلام نتایج کنکور توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کنکور کارشناسی ارشد سال 1401 در روزهای 28 تا 30 اردیبهشت ماه (چهارشنبه تا جمعه آینده) برگزار و کارت ورود به جلسه این آزمون از روز دوشنبه 26 اردیبهشت ماه توزیع می‌شود.

خبرگزاری مهر

پس از دو سال از شیوع پاندمی کرونا و در حالی که آمار درگذشتگان کرونا تک رقمی شده، به نظر می‌رسد آزمون‌های کشوری به ثبات رسیده اند و مُهر تعویق از کنکورها برداشته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام رییس سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 28، 29 و 30 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون‌های کارشناسی ارشد به موقع برگزار خواهد شد و داوطلبان این آزمون فقط می‌توانند حوزه امتحانی خود را به شهر محل تحصیل تغییر دهند.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس ضرورتی برای تغییر زمان‌بندی آزمون‌های سال جاری از جمله کارشناسی ارشد وجود ندارد و برگزاری به موقع آزمون‌ها باعث اعلام نتایج نهایی در شهریورماه و شروع سال تحصیلی جدید از مهر ماه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسن مروتی گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در تاریخ‌های مقرر در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه 28، 29 و 30 اردیبهشت ماه بدون تعویق برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش با تأکید بر برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 در موعد مقرر، گفت: فاصله اجتماعی در برگزاری کنکور ارشد بیشتر از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با تأکید بر برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 در موعد مقرر، گفت: داوطلبان این آزمون که تاریخ فارغ‌التحصیلی خود را در زمان ثبت‌نام از اول اسفند 1400 به بعد درج کرده‌اند، می‌توانند حوزه امتحانی خود را به شهر محل تحصیل تغییر دهند.