جمعه 10 فروردین 1403

تغییرات در هیأت مدیره و شورای سیاستگذاری بنیاد دعبل همزمان با معرفی مدیر جدید

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
تغییرات در هیأت مدیره و شورای سیاستگذاری بنیاد دعبل همزمان با معرفی مدیر جدید

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی احکام جداگانه‌ای اعضای هیأت مدیره و شورای سیاستگذاری بنیاد دعبل خزاعی را منصوب کرد.

براساس این گزارش، اعضای هیأت مدیره جدید بنیاد مهدی کشاورز، حجت‌الاسلام داوود صالحی، محسن طاهری، حمید بهرامی، جواد حیدری، حسین لولاچیان و سعید غضنفری منصوب شدند که حکم خود را به مدت 2 سال دریافت کردند.

همچنین ماشاءالله عابدی، محمود لولاچیان، هاشم مطلبی کاشانی، حجت‌الاسلام باباخانی و علی عظیمی نیز به عنوان اضعای شورای سیاستگذاری این بنیاد منصوب شدند.

پیش از این نیز حجت‌الاسلام قمی طی حکمی سعید غضنفری را به مدت 2 سال به عنوان مدیرعامل این بنیاد منصوب کرد.

پیش از این علی عظیمی، حجت‌الاسلام انصاری، محمدرضا قدس و محمدرضا سنگری از اعضای هیأت مدیره این بنیاد بودند که در تغییرات فعلی، جای خود را به افراد دیگر دارند.

باباخانی رئیس ستاد انتخابات چهارمین دوره کانون مداحان شد

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام مجید باباخانی مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی نیز امروز طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام قمی به عنوان رئیس ستاد انتخابات چهارمین دوره کانون مداحان انتخاب شد.

در این حکم آمده است: توجه به نظرات بزرگان ستایشگری، به خصوص شورای عالی اندیشه‌ورزی ستایشگری کشور، استفاده از همه ظرفیت‌های موجود، اصصلاح فرایندهای گذشته و دقت نظر در سلامت انتخابات از وظایف حجت‌الاسلام باباخانی مطرح شده است.

چندی پیش سازمان تبلیغات اسلامی برای ایجاد تحول در کانون مداحان در راستای حرکت در گام دوم فعالیت‌های خود از مداحان و هیأتی‌ها کشور درخواست ارائه نظر و پیشنهاد کرده بود.

تیزر این فراخوان را اینجا مشاهده کنید:

انتهای پیام /

کانون مداحان کشور سازمان تبلیغات اسلامی محمد قمی بنیاد دعبل خزاعی مجید باباخانی سعید غضنفری