دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

کانون مداحان

کانون مداحان

وب‌گاه مشرق نیوز

اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای اقدامات تروریستی اخیر در شهرستانهای مهرستان، راسک و چابهار را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی استان کرمان از عملیات ضربتی پلیس و کشته شدن عامل قتل خانوادگی شهرستان فاریاب خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نفر با اسلحه 12 نفر از اعضای خانواده را بامداد امروز شنبه در چند منزل مختلف به قتل رسانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کشف اجساد سه زن که در سه نقطه از پایتخت به قتل رسیده بودند پرونده‌های جنایی تازه‌ای را مقابل بازپرس ویژه قتل تهران گشود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس شهر کانزاس آمریکا می‌گوید که تیراندازی خونین روز گذشته (پنجشنبه) در پایان جشن قهرمانی تیم فوتبال آمریکایی این شهر، از دعوا و مجادله میان چند نفر که اغلب جوان و نوجوان بوده‌اند آغاز و سپس به اسلحه‌کشی و تیراندازی انجامیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: اراذل و اوباش سابقه‌داری برای از پای درآوردن یک جوان 28 ساله، مبلغ 400 میلیون تومان دریافت کرده بودند و اکنون این جوان بر اثر شدت جراحات وارده انگشت‌های یک دست و یک پای خود را از دست داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال 97 دختر نوجوان خانواده در حالی که رنگ به چهره نداشت به ما مراجعه کرد و گفت دلیل اینکه به شما مراجعه کردم این است که پدرم، مادرم را به قتل رسانده. از او پرسیدم می‌توانی در مورد حادثه صحبت کنی؟ روبرویم نشست و گفت می‌توانم. بعد توضیح داد که خانه مادربزرگ‌شان بودند و مادرشان در آشپزخانه بوده. در همان حین پدرش زنگ در خانه را زده روز حادثه پدر خانواده به دلیل «شک و تردیدی» که به همسرش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اختلافات خانوادگی انگیزه قتل رئیس کانون مداحان شاهین شهر اصفهان شناخته شد. اختلافات خانوادگی انگیزه قتل رئیس کانون مداحان شاهین شهر اصفهان شناخته شد. به گزارش عرشه آنلاین، فرماندار شاهین‌شهر گفت: قاتل رئیس کانون مداحان شاهین شهر توسط پلیس و نیرو‌های امنیتی روز گذشته دستگیر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندار شاهین‌شهر درباره انگیزه فرد قاتل برای ارتکاب قتل رئیس کانون مداحان شاهین‌شه گفت: در بازجویی از متهم مشخص شد که اختلاف خانوادگی انگیزه او برای دست زدن به این جنایت بوده است.

وب‌گاه فرارو

اختلافات خانوادگی انگیزه قتل رئیس کانون مداحان شاهین شهر اصفهان شناخته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اختلافات خانوادگی انگیزه قتل رئیس کانون مداحان شاهین شهر اصفهان شناخته شد.

وب‌گاه عصر ایران

با تلاش پلیس و مأموران امنیتی روز گذشته قاتل رئیس کانون مداحان شاهین شهر کمتر از 12 ساعت دستگیر شده است.

وب‌گاه فرارو

فرماندار شاهین‌شهر از دستگیری قاتل رئیس کانون مداحان این شهر با تلاش پلیس و مأموران امنیتی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کانون مداحان شاهین شهر به علت نامعلوم به قتل رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کانون مداحان شاهین شهر به علت نامعلوم به قتل رسید.