یک‌شنبه 8 مهر 1403

تغییر کنداکتور سیما با محور تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تغییر کنداکتور سیما با محور تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پس از آغاز تجاوز وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت که منجر به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، جمعی از یاران و شهادت مردم مظلوم و بی دفاع لبنان شد، برنامه ها و فضای شبکه‌های تلویزیون در راستای این رخداد منعطف شدند و ویژه برنامه های زنده و تولیدی با رویکرد تبیینی، تحلیلی و آگاهی بخشی جدیدترین تحولات در جدول پخش شبکه ها جانمایی...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پس از آغاز تجاوز وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت که منجر به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، جمعی از یاران و شهادت مردم مظلوم و بی دفاع لبنان شد، برنامه ها و فضای شبکه‌های تلویزیون در راستای این رخداد منعطف شدند و ویژه برنامه های زنده و تولیدی با رویکرد تبیینی، تحلیلی و آگاهی بخشی جدیدترین تحولات در جدول پخش شبکه ها جانمایی شدند و همچنان متناسب با شرایط پیش رو، عملیات رسانه ای سیما در شبکه های مختلف، طراحی و متناسب با شرایط دنبال می‌شود.

شبکه یک 2 برنامه «جریان» با موضوعات شعر مقاومت و همچنین پوشش و تحلیل اتفاقات شب گذشته به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش شد. همچنین برنامه «صبح بخیر ایران» و پرداخت مفصل به این موضوع به صورت (mc) روی آنتن رفت.

شبکه دو

شبکه دو سیما از لحظات اولیه از ساعت 23 تا 2:30 بامداد با گفت‌وگوهای ویژه تلفنی با کارشناسان و همچنین گفت‌وگو با علی صفری خبرنگار اعزامی به بیروت با اجرای سحر دانشور و همچنین پخش نماهنگ های مختلف مخاطبان را در جریان لحظه‌ای اتفاقات قرار داده است.

مستند «قلب‌الامین» با موضوع زوایای ناشناخته زندگی سید حسن نصرالله از کودکی تا بزرگسالی از زبان نزدیک‌ترین افراد نزدیک به ایشان و با حقایقی که برای اولین بار افشا می شود امشب 7 مهر حوالی ساعت 19 از شبکه دو پخش می‌شود.

شبکه سه

برنامه «سیاست خارجی» با بررسی حوادث اخیر لبنان و حملات رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت با حضور کارشناسان و ارتباط زنده با مهمانان خارجی به جوانب مختلف حمله رژیم صهیونیستی به بیروت پرداخت.

شبکه چهار

شبکه چهار در راستای این موضوع برنامه زنده طوفان الاقصی را شب گذشته در ساعت 22:30 پخش کرد و از امروز ویژه برنامه های خبری - تحلیلی نیم ساعته را در فواصل برنامه ها تحت عنوان «وضعیت جنگی» به صورت زنده در ساعت‌های مختلف روز روی آنتن می‌برد.

شبکه افق

ویژه‌برنامه «به افق فلسطین» با موضوع حوادث اخیر لبنان و حملات رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت، روی آنتن شبکه افق می‌رود. این برنامه به صورت یک سره با حضور کارشناسان مختلف پخش می‌شود.