شنبه 29 اردیبهشت 1403

تقابل جذاب استون‌ویلا و آژاکس / قرعه‌کشی لیگ کنفرانس: دینامو بدون محرمی مقابل پائوک

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تقابل جذاب استون‌ویلا و آژاکس / قرعه‌کشی لیگ کنفرانس: دینامو بدون محرمی مقابل پائوک

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ کنفرانس اروپا امروز برگزار شد و تیمهای راه‌یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.

به گزارش "ورزش سه"، شهر نیون سویس امروز بعد از برگزاری قرعه‌کشی لیگ اروپا شاهد مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ کنفرانس اروپا بود.

دینامو زاگرب بدون ستاره ایرانی‌اش صادق محرمی به مصاف پائوک از یونان می‌رود. محرمی در جام ملتهای آسیا مصدوم شد و نمی‌تواند با تیمش در لیگ کنفرانس به میدان برود.

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این مرحله لیگ کنفرانس بدون شک دیدار استون‌ویلا و آژاکس خواهد بود. جردن هندرسون که زمستان امسال عربستان را ترک کرد و به آژاکس پیوست به کشورش انگلیس برمی‌گردد تا با پیراهن تیم هلندی مقابل تیم اونای امری بایستد.

استون‌ویلا از ابتدا در لیگ کنفرانس حضور داشت و با صدرنشینی در گروهش به یک‌هشتم صعود کرد ولی آژاکس در لیگ اروپا بعد از برایتون و مارسی در گروهش سوم شد تا به لیگ کنفرانس سقوط کند. آنها دیشب در پلی‌آف بودو گلیمت نروژ را شکست دادند تا در مرحله بعد به استون‌ویلا برسند.

یکی دیگر از دیدارهای جذاب مرحله یک‌هشتم لیگ کنفرانس مصاف غول فوتبال ترکیه فنرباغچه با تیم بلژیکی یونیون سنت‌ژیلواز خواهد بود. دیدار لیل فرانسه و اشتورم گراتس اتریش هم از دیدارهای جذاب این مرحله است.

فینال لیگ کنفرانس اروپا روز 29 مه در یونان و در استادیوم آ ا ک در پایتخت این کشور برگزار خواهد شد.

بعد از انجام قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ کنفرانس ترتیب بازی‌ها در این مرحله به این شرح است:

سروت - ویکتوریا پلژن مولده - کلوب بروژ یونیون سنت ژیلواز - فنرباغچه دینامو زاگرب - پائوک نماینده رژیم صهیونیستی - فیورنتینا المپیاکوس - نماینده رژیم صهیونیستی

تقابل جذاب استون‌ویلا و آژاکس / قرعه‌کشی لیگ کنفرانس: دینامو بدون محرمی مقابل پائوک 2
تقابل جذاب استون‌ویلا و آژاکس / قرعه‌کشی لیگ کنفرانس: دینامو بدون محرمی مقابل پائوک 3