پنج‌شنبه 19 مهر 1403

تمامی پروانه‌های گردشگری استان اردبیل تمدید شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تمامی پروانه‌های گردشگری استان اردبیل تمدید شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: تمامی پروانه‌های صادر شده این اداره‌کل تا پایان سال 1399 به صورت خودکار تمدید شد.

به گزارش ایرنا، نادر فلاحی ظهر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: این طرح با هدف حمایت از فعالان صنعت گردشگری که در ایام کرونا متحمل آسیب‌های اقتصادی جدی شده‌اند، اجرا می‌شود.

وی افزود: بر این اساس تمامی پروانه‌های هتل‌ها، اماکن اقامتی، مجتمع‌های تفریحی توریستی، دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان گردشگری، کسب و کارهای فضای مجازی گردشگری و سایر فعالان که پروانه فعالیت آنها از اول فروردین 99 به بعد نیاز به تمدید داشت، تا پایان سال دارای اعتبار خواهند بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: کسانی که قبل از تاریخ مذکور پروانه فعالیت آنها به اتمام رسیده و اقدامی برای تمدید آن انجام نداده‌اند، این اقدام تخلف محسوب می‌شود و تا زمان تمدید مجدد پروانه اجازه فعالیت ندارند.

فلاحی ادامه داد: این افراد نیز می‌توانند از طریق سامانه‌های الکترونیکی پیش‌بینی‌شده در سایت این اداره کل اقدام به تمدید پروانه خود کنند و نیازی به حضور فیزیکی در ادارات شهرستانی یا استانی ندارند.

او اضافه کرد: این اقدام همچنین با هدف جلوگیری از انجام ترددهای غیرضروری برای فعالان حوزه گردشگری و کارکنان این اداره‌کل با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی شده است.

*س_برچسب‌ها_س*