شنبه 29 اردیبهشت 1403

تمدن نوین اسلامی

تمدن نوین اسلامی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین کنگره بین‌المللی فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی با عنوان «مکتب هنر رضوی» طی روز‌های 22 و 23 آذرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نشست خبری دومین کنگره بین‌المللی فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی «مکتب هنر رضوی» در دانشگاه هنر برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری کنگره ملی یک هزار نفری فعالان خواهر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور حجت‌الاسلام خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و خورشیدی معاون سازماندهی ستاد صبح امروز یکشنبه 19 آذرماه در محل این ستاد برگزار شد. 1300 کانون تخصصی بانوان آغاز به کار کرد حجت‌الاسلام کمال‌الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خداداده گفت: در تمامی استان‌های کشور نشست‌های تخصصی ویژه کانون‌های خواهران برگزار شده و مدیران این کانون‌ها هشت ساعت آموزش دیده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای با گرامیداشت سالگرد فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برای تشکیل این شورا و تبیین رویکردهای جدید این دبیرخانه در مسیر قرارگاهی شدن آن بر لزوم استمرار حرکت پرافتخار پیشرفت‌های علمی و فرهنگی کشور تا استقرار تمدن نوین اسلامی تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام خداداده گفت: کانون های تخصصی خواهران یگان عملیات فرهنگی و اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی است که این یگان عملیات های فرهنگی خود را در مسائل اجتماعی و فرهنگی انجام می دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت الاسلام والمسلمین حمید نیکزاد میگوید: حضور طلبه ها به اذعان بسیاری از مدیران مدارس و خانواده ها منشا خیر و برکت و کمک کارخوبی برای مدیر مدرسه در امور پرورشی می باشند و دانش آموزان نیز رابطه عاطفی خوبی با این قبیل روحانیون برقرار می کنند که در نظر سنجی های صورت گرفته بیش 95درصد خانواده ها از حضور روحانیون در مدرسه ابراز رضایت کرده اند.

وب‌گاه فرارو

حمید نیکزاد، دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش گفت: حوزه علمیه خواهران و تنوع رشته‌های تخصصی آن از جمله رشته "تربیت دینی کودک و نوجوان" برای طلاب سطح سه را ملاحظه کنید؛ زنان طلبه تعلیم و تربیت در قرآن و روایات، ساحت شناسی تربیت در اسلام، فقه تربیت دینی کودک و نوجوان، تحول دینداری کودک و نوجوان با تاکید بر رویکرد اسلامی و... را آموزش می‌بینند. حال قضاوت کنید اگر بانوانی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت سالگرد فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برای تشکیل این شورا و تبیین رویکرد‌های جدید این دبیرخانه در مسیر قرارگاهی شدن آن بر لزوم استمرار حرکت پرافتخار پیشرفت‌های علمی و فرهنگی کشور تا استقرار تمدن نوین اسلامی تأکید کرد. مشروح این بیانیه به شرح ذیل است: بِسمِ اللهِ الرَحمنِ الرَحیمِ مقام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هدف اصلی جایزه جهانی شهید صدر، ارائه فرصت مناسب برای حضور نظریات علوم اسلامی در عرصه بین الملل عنوان شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرلشکر موسوی گفت: فرآیند تبدیل نیروی انسانی به سرمایه انسانی دو هدف نمایشگاه ارتش است تا در زمان صلح موجب ارتقا و توان بازدارندگی شوند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور گفت: در راستای فرمایشات رهبر انقلاب به‌دنبال ایجاد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت هستیم و در این زمینه تلاش زیادی کردیم تا فضای مناسبی برای مشارکت حداکثری داوطلبان فراهم کرده و تلاش کنیم همه طیف‌ها و سلایق بیایند و به این اصرار داریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر شیخ گفت: چیزی که می‌تواند سرباز را در عرصه تهدید نگه دارد و مانایی سرباز را تضمین کند مسائل تربیتی و اعتقادی است.