شنبه 29 اردیبهشت 1403

تمدن نوین اسلامی

تمدن نوین اسلامی

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: دریادار کاویانی با بیان اینکه همه نظام سلطه جمع شدند تا انقلاب ما را نابود کنند، اظهار کرد: نظام سلطه، جنگ اقتصادی و تحریم ها را علیه ما ایجاد کرد. اما، ما این تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی مراسم گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه با محوریت «علم، حکمرانی و تمدن اسلامی» صبح امروز با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدباقر سعیدی روشن رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه...

خبرگزاری تسنیم

جانشین نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز ما در دریا هم دارای قدرت و هم دارای فناوری و سیاست هستیم، گفت: این منطقه منطقه تقابل جبهه مقاومت با استکبار است و تا امروز زد و خورد ما با آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها به نفع ما بوده است.

خبرگزاری تسنیم

نشست "تعمیق و اعتلای وحدت حوزه و دانشگاه‌" عصر امروز به همت بسیج اساتید در دانشگاه تهران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در مصاحبه با تسنیم گفت: ما در این دوره انتخابات 3، 4 نوع فهرست داریم یعنی تکثر داریم و وحدت نداریم؛ من از قبل در مصاحبه‌هایم گفتم بسیاری از دوستان باورشان نشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طالبی گفت: زنان می‌توانند هم راویان پیشرفتی باشند که تاکنون به واسطه انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است و هم راویان پیشرفتی که باید در آینده اتفاق بیفتد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مصاحبه با تسنیم، برنامه انتخابات این حزب با شعار «تحول و تکامل» تشریح کرد و گفت: ما برای وحدت آماده هستیم منتها وحدت براساس ضوابط و شاخصه‌ها!

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: پیش نویس اولیه سیاست‌ها و ضوابط حوزه صوت و تصویر فراگیر به زودی آماده می شود و مراحل نهایی سازی و تصویب خود را طی خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی با صدور بیانیه‌ای جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گردهمایی دو روزه روسای واحد‌های سازمانی جهاددانشگاهی با صدور بیانیه‌ای پنجشنبه 23 آذر ماه در شهر قم به کار خود پایان داد. در بیانیه پایانی این گردهمایی آمده است: بِسمِ اللَهِ الرَحمَنِ الرَحِیمِ صِبغَهَ اللَهِ وَمَن أَحسَنُ مِنَ اللَهِ صِبغَهً وَنَحنُ لَهُ عَابِدُونَ رنگ خداست (که به ما رنگ ایمان و سیرت توحید بخشیده) و چه رنگی بهتر از رنگ (ایمان...

خبرگزاری دانشجو

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در ویژه‌برنامه «زنگ فرهنگ» که به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، بیان کرد: اگر پیشرفت و تعالی در کشور می‌خواهد اتفاق بیفتد، به دست حلقه‌های میانی و گروه‌های دانشجویی است و از این رو دانشگاه و دانشجو یک نقش پیش‌برنده و پیشرو در این مسیر دارد. وی افزود: حوزه تمدن‌سازی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور کبکانیان، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در همایش ملی یکروزه حکمرانی در عرصه علم، فناوری و نوآوری با اشاره به اینکه حکمرانی مجموعه‌ای از سیاست ها، قواعد، ساختار‌ها و نهاد‌ها است که در عرصه علم و فناوری فعالیت می‌کنند، گفت: اگر حکمرانی بتواند ظرفیت سازی در حوزه علم و فناوری کرده و تامین مالی در این حوزه نماید و راهبری مناسبی ارائه دهد، حکمرانی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین کنگره بین‌المللی فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی با عنوان «مکتب هنر رضوی» طی روز‌های 22 و 23 آذرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.