شنبه 15 اردیبهشت 1403

تمدن نوین اسلامی

تمدن نوین اسلامی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه امام صادق (ع) با بیان اینکه احیاء تمدن نوین اسلامی جز با توجه به میراث فرهنگی و تمدنی میسر نیست، گفت: اگر بخواهیم در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب «بازآفرینی تمدن نوین اسلامی» را رقم بزنیم باید به میراث‌فرهنگی و توسعه گردشگری به صورت جدی توجه شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک جامعه شناس گفت: باید با هویت‌افزایی و تکریم جایگاه مادر از طریق رسانه و آموزش‌های مختلف، نقش مادری را در جامعه به جایگاه ویژه‌اش رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور بیان کرد: یکی از ابعاد شخصیت شهید سلیمانی و مکتب حاج قاسم خدمات مومنانه و ایثارگرانه با روحیه جهادی و مردم یاری خدمت به مردم مستضعف است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان اینکه پیشرفت‌هایی که در حوزه سلامت حاصل شد، شعار و ادعا نیست، گفت: در ابتدای انقلاب، شاخص امید به زندگی 56 سال بود و اکنون به 76 سال رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: حماسه 9 دی به ما یادآوری می کند که فتنه ها و فتنه انگیزها به شکل بالفعل یا بالقوه وجود دارند و باید به شکل مستمر علیه آنها روشنگری کرد تا دستشان از صدمه به نظام کوتاه بماند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در مراسم گرامیداشت 9 دی ماه شهر محمدیه ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سیدرضی موسوی و همچنین یادی از سردار دل‌ها شهید سلیمانی، اظهار داشت: نهم دی به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری "از ایام الله انقلاب" است. وی افزود: روزی که مردمِ متقید و انقلابیِ ایران دو روز پس از هتک حرمت عزای حسینی در عاشورای سال 88...

خبرگزاری تسنیم

جهانیان مردم غزه را می‌بینند. آن‌ها وقتی عزیزان خود را از دست می‌دهند، خداوند را شکر می‌کنند. قرآن این قدرت را دارد که انسان‌ها را از اسارت تن آزاد کند و به آزادگی در مسیر خداوند برساند.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «زن و خانواده» دفتر سی‌و‌چهارم از مجموعه 40 جلدی رهنامه است که رهبر انقلاب در دیدار با بانوان به آن اشاره کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس گفت: جبهه مقاومت در فلسطین و غزه با بیش از 21 هزار شهید، بیش از 80 روز است که مورد ظلم بوده و همه دنیا هم این ظلم را از صهیونسیت‌ها مشاهده می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در کشور‌های منطقه تحولات جدیدی در حال رخ دادن است؛ یمن برای مقابله با رژیم صهیونیستی راهبرد جدیدی را ایجاد کرده، مقاومت فلسطین نیز تحول ایجاد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن در گزارشی سخنرانی محسن آرمین نایب‌رئیس مجلس ششم و از اعضای ارشد مجاهدین انقلاب را منتشر کرده است.