شنبه 29 اردیبهشت 1403

تمدن نوین اسلامی

تمدن نوین اسلامی

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: دانشگاه باید بتواند مسائل امروز و آینده کشور را حل کند، نیل به این هدف نیاز به گفتمان‌سازی دارد و مرحله اول این گفتمان‌سازی مسئله‌محور شدن نخبگان و دانشگاه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یک گروه متشکل از 17 نفر از اعضا و مدیران گروه اتحادیه جوانان انقلاب (اتحاد الشبیه الثوره) کشور سوریه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کانون پرورش فکری با حامد علامتی مدیرعامل کانون دیدار کردند. در این جلسه حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری با اشاره به کشتار کودکان مظلوم غزه و نسل‌کشی در فلسطین گفت: این خون معصوم‌ترین انسان‌های روی زمین که توسط رژیم...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از مجموعه‌ی 40 جلدی ره نامه تازه‌ترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها امروز سه‌شنبه 5 دی‌ماه در دانشگاه تهران در حال برگزاری است. دکتر قالیباف سخنران این مراسم است. مجموعه‌ی 40 جلدی «ره‌نامه»، دریچه‌ای برای دانستن...

خبرگزاری دانشجو

مدیرعامل کانون پرورش فکری در دیدار با مدیران گروه اتحادیه جوانان انقلاب (اتحاد الشبیه الثوره) کشور سوریه بر تعامل بیشتر دو کشور ایران و سوریه در زمینه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان تأکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

آئین رونمایی از مجموعه 40 جلدی «ره‌نامه» توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای امروز سه‌شنبه 5 دی‌ماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست رسانه‌ای ششمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران، با حضور دکتر قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی و دبیر این رویداد، دکتر مهدی شفیعی و محمدرضا فرجی صبح دوشنبه چهارم دی 1402 در سالن غدیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از مجموعه 40 جلدی «ره‌نامه» تازه‌ترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها روز سه‌شنبه - پنجم دی ماه - ساعت 10 در سالن علامه‌امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. مجموعه 40 جلدی «ره‌نامه»، دریچه‌ای برای...

خبرگزاری تسنیم

قادر آشنا دبیر ششمین جایزه پژوهش سینمای ایران جزییات این دوره از جشنواره را تشریح کرد و گفت: در مجموع 125 اثر پژوهشی به دبیرخانه این جشنواره رسید.

خبرگزاری تسنیم

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد با اشاره به جزئیات طرح نظام‌نامه مدیریت دانشی دانشگاه آزاد گفت: این طرح در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

خبرگزاری تسنیم

بنیاد ایران‌شناسی، هم‌زمان با هفته پژوهش در سال 1402، «آئین گرامی‌داشت هفته پژوهش» را با شعار «پژوهش برای ایران» برگزار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران امروز دوشنبه 27 آذر ماه در مراسم بزرگداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، با ادای احترام به مقام والای شهید دکتر محمد مفتح، گفت: در خصوص وحدت حوزه و دانشگاه سال‌های سال است که مطالبی گفته شده و نوشته شده و قدم‌های خوبی هم برداشته شده است، اما همه ما به خوبی می‌دانیم که...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «درآمدی بر فلسفه فضای مجازی با نگاهی به تمدن نوین اسلامی» اثر تازه رضا غلامی رییس پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم با مشارکت انتشارات این پژوهشگاه و دفتر مطالعات برنامه ریزی رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلاتمی منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان با بیان اینکه امروز ما به پشتوانه انقلاب اسلامی سرآمد و قدرتمند هستیم، عنوان کرد: در دریا دارای قدرت، سیاست و فناوری هستیم. امروز در فراتر از مرزهای دریایی ماموریت بسیاری انجام می دهیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار حمزه‌علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز (سه‌شنبه، 28 آذرماه)‌در همایش نقش بسیج و قدرت دریایی جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس ضمن یاد شهدای انقلاب اسلامی و شهدای غزه، گفت: جنگ به دو دلیل تغییر در موازنه جغرافیایی و موازنه قدرت رخ می‌دهد. اعتقاد دارم جنگ بین ما و رژیم بعث جنگ بین تمدنی بود؛ یعنی تمدن اسلام و تمدن...