شنبه 1 اردیبهشت 1403

تمهیدات بهداشتی قبل از بازگشایی دانشگاه‌ها اندیشیده شود / ضرورت توسعه کرسی‌های آزاداندیشی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تمهیدات بهداشتی قبل از بازگشایی دانشگاه‌ها اندیشیده شود / ضرورت توسعه کرسی‌های آزاداندیشی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به بازگشایی دانشگاه‌ها در ترم تحصیلی پیش رو، گفت: تمامی تمهیدات بهداشتی لازم باید قبل از بازگشایی اندیشیده شود.

بعد از ظهر امروز کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان گلستان به ریاست «سید علی مهاجر» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان و با حضور مدیر کل دفتر امورسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و سایر اعضای این کمیسیون در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد. رئیس کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان در این جلسه ضمن تاکید بر برگزاری مراسمات گرامیداشت روز پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاهها، اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق رهبر معظم انقلاب توسعه کرسی های آزاد اندیشی است که می تواند ضمن ایجاد زمینه نشاط، امید و پویایی بیشتر به بصیرت افزایی در بین دانشجویان نیز کمک خواهد کرد.

سیدعلی مهاجر با تاکید بر اینکه مصوبه ستاد ملی کرونا درباره بازگشایی دانشگاه‌ها مادامی که تصمیم جدیدی اتخاذ نشده باید مورد توجه همه دانشگاه‌ها قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: امکانات، تجهیزات، زیر ساخت‌ها و تمهیدات صورت گرفته برای بازگشایی دانشگاه‌ها باید مورد بررسی قرا گرفته و تمامی امکانات و تمهدیات لازم قبل از بازگشایی اندیشیده شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و رئیس کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان با حضور اعضای کمیسیون از دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و امکانات و تجهیزات آن بازدید کرده و خواستار برنامه ریزی بیشتر در جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه ها در راستای تحقق و تبیین اهداف و دستاوردهای جمهوری اسلامی و انقلاب شد.

در این دیدار حجت الاسلام سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان نیز توضیحاتی پیرامون تصمیمات این دانشگاه برای برگزاری کلاسهای دانشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین برنامه های مصوب دهه فجر انقلاب اسلامی در واحدهای تابعه این دانشگاه در استان ارائه کرد.

گفتنی است در ستاد ملی کرونا و رئیس جمهور به صورت رسمی از بازگشایی دانشگاهها در ترم تحصیلی پیش رو خبر داده و بر حضوری شدن کلاسهای درس از این ترم تاکید کرده اند.

انتهای پیام

تمهیدات بهداشتی قبل از بازگشایی دانشگاه‌ها اندیشیده شود / ضرورت توسعه کرسی‌های آزاداندیشی 2
تمهیدات بهداشتی قبل از بازگشایی دانشگاه‌ها اندیشیده شود / ضرورت توسعه کرسی‌های آزاداندیشی 3