جمعه 13 مهر 1403

تنها راه درست برای رسیدن به وفاق، در سایه‌ی اطاعت از ولایت است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تنها راه درست برای رسیدن به وفاق، در سایه‌ی اطاعت از ولایت است

انجمن اسلامی دانشجویان فارغ التحصیل آمریکا و کانادا بیانیه‌ای به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله منتشر کرد: بسم رب الشهداء و الصدیقین فَلیُقَاتِل فِی سَبِیلِ اللَهِ الَذِینَ یَشرُونَ الحَیَاهَ الدُنیَا بِالآخِرَهِ وَ مَن یُقَاتِل فِی سَبِیلِ اللَهِ فَیُقتَل أَو یَغلِب فَسَوفَ نُؤتِیهِ أَجرًا عَظِیمًا سید حسن نصرالله، مجاهد فی سبیل الله، عبد صالح خدا، رهبر شیعیان لبنان و دبیر کل حزب الله...

انجمن اسلامی دانشجویان فارغ التحصیل آمریکا و کانادا بیانیه‌ای به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله منتشر کرد: بسم رب الشهداء و الصدیقین فَلیُقَاتِل فِی سَبِیلِ اللَهِ الَذِینَ یَشرُونَ الحَیَاهَ الدُنیَا بِالآخِرَهِ وَ مَن یُقَاتِل فِی سَبِیلِ اللَهِ فَیُقتَل أَو یَغلِب فَسَوفَ نُؤتِیهِ أَجرًا عَظِیمًا سید حسن نصرالله، مجاهد فی سبیل الله، عبد صالح خدا، رهبر شیعیان لبنان و دبیر کل حزب الله با شهادت مظلومانه‌اش به خیل عظیم شهدای انقلاب بزرگ خمینی کبیر پیوست. رهبر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، که سرش سلامت باد، پس از شهادت این مبارز خستگی‌ناپذیر فرمودند: "سید مقاومت، یک فرد نبود، یک راه و یک مکتب بود. "

اکنون با یاری پروردگار منتقم و به برکت خون این شهید بزرگوار و یاران و همراهان مظلوم وی، حزب الله لبنان و دیگر ارکان محور مقاومت با پیروی از راه و مکتب این شهید عزیز، بالنده‌تر از همیشه به مبارزه تا نابودی رژیم آپارتاید صهیونیستی کودک‌کش وحشی و جانی، و کوتاه کردن دست آمریکای تروریست و جنایتکار از منطقه ادامه خواهند داد. همانگونه که دیدیم دشمن چگونه از اشتباه بزرگ عقب‌نشینی غیر تاکتیکی حداکثر سوءاستفاده را کرد و یکبار دیگر رهبر و امت را عزادار ساخت. بدانند که تنها راه درست برای رسیدن به وحدت و وفاق، در سایه‌ی اطاعت از ولایت است و بس. انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا، همچون همیشه قاطعانه و پیوسته در خط ولایت گام برمی‌دارد و به فرمان رهبری مبنی بر جهاد و کمک به مجاهدین محور مقاومت لبیک می‌گوید و آمادگی خود را با تأسی از مجاهد شهید دکتر چمران اعلی الله مقامه الشریف، مؤسس و بنیان‌گذار انجمن اسلامی دانشجویان آمریکا و کانادا، برای عزیمت به میدان‌های نبرد حق علیه باطل اعلام می‌نماید و مفتخر خواهد بود که در کنار مجاهدین محور مقاومت، برادران حزب الله، حماس، جهاد اسلامی، انصار الله، حشد الشعبی، فاطمیون، زینبیون و دیگر مجاهدین راه حق، پرچم خون‌خواهی و انتقام از صهیونیست‌های خبیث و حامیان جبار آنها را بر دوش کشد. این انجمن دست همه مبارزان و آزادگان جهان را از دور فشرده و اعلام می‌دارد که راه شهیدان نصرالله، هنیه و دیگر شهدای معزز پرفروغ‌تر و قدرتمندتر از گذشته استمرار خواهد یافت و به حول و قوه الهی سرنوشت منطقه و فلسطین عزیز در آینده‌ای نزدیک با اراده پولادین رزمندگان مقاومت و حمایت و همراهی مجاهدان مؤمن امت اسلامی با پرچمداری حزب الله عزیز و رزمندگان سازمان عظیم مقاومت با صلابت رقم خواهد خورد.

یَا أَیُهَا لَذِینَ ءَامَنُوا اِن تَنصُرُوا للَهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِت أَقدَامَکُم. السلام علیکم و رحمه الله و برکاته