جمعه 14 اردیبهشت 1403

توافق شهرداری تهران با وزارت نیرو برای استفاده از آب‌های سطحی پایتخت

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
توافق شهرداری تهران با وزارت نیرو برای استفاده از آب‌های سطحی پایتخت

به گزارش فارس، حسین نظری، امروز در پنجاه و هفتمین پویش امیدو افتخار و آیین افتتاح تصفیه‌خانه و مخزن1100مترمکعبی مسیل باختر و 59 پروژه توسعه محلی در منطقه 8، اظهار کرد: از دوستان منطقه 8 و سایر مناطق و معاونت هایی که در برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) همکاری کردند تشکر می کنم و گفتنی است تعداد زائرین از سال گذشته بیشتر بود.

وی افزود: همچنین بابت پروژه هایی که امروز افتتاح می‌شود و با پشتیبانی معاونت های مختلف شهرداری هست، تشکر و قدردانی می‌کنم. در این مدتی که شاهد حضور خانم تنهایی در شهرداری منطقه 8 هستیم، اتفاق های خوبی رخ داده است، منطقه 8 از نظر وسعت جمعیت، چهارمین منطقه در تهران است.

وی ادامه اداد: یکی از اهداف شهرداری تهران کارگزاری مردم است تا کارهای خوبی انجام شود و اقدام بعدی کادر پروری است که بسیار مهم است.

نظری گفت: طرح بازچرخانی آب یکی از طرح‌های مناسب آبرسانی است، منطقه 8، 17 حلقه چاه دارد. حدود 170هکتار فضای سبز در منطقه 8 وجود دارد که آبیاری آن بر عهده وزارت نیرو و شرکت آب‌منطقه ای است. با وزات نیرو توافقاتی شده که بتوانیم از آب سطحی استفاده کنیم و از این وزارتخانه تشکر و قدر دانی می کنم.

نظری خاطرنشان کرد: آب مورد نیاز فضای سبز منطقه 8 با افتتاح تصفیه‌خانه و مخزن1100مترمکعبی، 16 درصد این نیاز برآورده می شود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید توافق شهرداری با وزارت نیرو افتتاح پروژه این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است