یک‌شنبه 22 مهر 1403

توانمندسازی روابط عمومی بسیج، گامی موثر در خنثی کردن توطئه دشمن است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
توانمندسازی روابط عمومی بسیج، گامی موثر در خنثی کردن توطئه دشمن است

کرمان - ایرنا - مدیر روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان گفت: در سپاه کارهای جهادی، فرهنگی و آموزشی بسیار زیادی انجام می‌شود که با توانمندسازی بیشتر مسئولان روابط عمومی حوزه‌ها و با ایجادکارگاه‌های سواد رسانه‌ای، امیدواریم بتوانیم گام‌های موثری در مقابل خنثی سازی توطئه‌های جنگ نرم دشمنان علیه سپاه و نظام برداریم.

مهدی شجاع الدینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات افزود: یکی از برنامه‌های اصلی استکبار جهانی ترویج پروژه ایران هراسی و سپاه هراسی است لذا مدیران روابط عمومی سپاه و بسیج در خط مقدم مقابله با هجمه رسانه ای دشمن قرار دارند.

وی اظهار داشت: نقش اصلی روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای برگزاری برنامه‌ها، آماده سازی و تبلیغات محیطی و ایجاد ارتباط دوسویه بین مسئولان و فرماندهان سپاه با مردم و رسانه‌ها است.

شجاع الدینی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت اطلاع رسانی هنرمندانه خدمات بسیج تأکید دارند و فرموده اند "با بیان این واقعیت‌ها، معلوم خواهد شد که بسیج همچنان که در دفاع از امنیت مردم، مقابله با اشرار و تخریبگران و آتش زنندگان اموال عمومی و خصوصی و خانه‌های مردم در میدان حضور دارد در میدان خدمت نیز افتخارآفرین است".

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با استفاده از تبلیغات و رسانه درصدد تعویض جای حق و ناحق است و هجمه رسانه ای به انقلاب اسلامی و ترویج پروژه ایران‌هراسی و سپاه‌هراسی یکی از برنامه‌های اصلی استکبار جهانی است.

شجاع الدینی گفت: توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به " اطلاع رسانی خدمات بسیج به مردم " است و در مورد ضرورت مستندسازی و رسانه‌ای شدن فعالیت های شاخص سپاه پاسداران و بسیج و همچنین انعکاس این فعالیت‌ها در رسانه‌ها تأکید دارند و فرمودند این امر از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی نواحی بسیج است.

وی با اشاره به اینکه سپاه در حوزه‌های دفاعی، سازندگی و فرهنگی فعالیت‌های شاخص و تأثیرگذاری دارد گفت: مستندسازی از فعالیت‌های شاخص سپاه پاسداران و بسیج و انعکاس این فعالیت‌ها در رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی نواحی بسیج است.

شجاع الدینی افزود: در سطح سپاه ناحیه رفسنجان کارهای جهادی، فرهنگی و آموزشی زیادی انجام می شود که با توانمندسازی بیشتر مسئولان روابط عمومی حوزه‌ها و با ایجاد کارگاه‌های سواد رسانه ای، امیدواریم بتوانیم گام‌های موثرتری در مقابل خنثی سازی توطئه‌های جنگ نرم دشمنان علیه سپاه و نظام برداریم.

*س_برچسب‌ها_س*