سه‌شنبه 24 مهر 1403

توزیع 1300 بسته معیشتی بین نیازمندان در بوکان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
توزیع 1300 بسته معیشتی بین نیازمندان در بوکان

مهاباد - ایرنا - مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در بوکان با تهیه و توزیع یک‌هزار و 300 بسته معیشتی برای اقشار آسیب‌دیده از کرونا در راستای رزمایش همدلی و احسان به اهتمام قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.

امام جمعه بوکان چهارشنبه شب در حاشیه آماده‌سازی این بسته‌های معیشتی در سالن ورزشی جهاد کشاورزی بوکان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، این بسته‌های معیشتی با همکاری خیران، مردم، گروه‌های جهادی و مسوولان آماده‌سازی و توزیع می‌شود.

ماموستا ملاعباس احمدی با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بسته‌های معیشتی در چهار مرحله در بوکان توزیع شده‌، افزود: این کالاها شامل یک کیسه برنج، 2 عدد روغن مایع، یک عدد رب گوجه‌فرنگی، نخود، لوبیا و مرغ است که ارزش ریالی هر بسته به 330 هزار تومان می‌رسد.

وی با قدردانی از مردم نوع‌دوست و خیر بوکان در کمک‌رسانی به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا، بیان کرد: در آستانه عید سعید فطر خیران کمک‌های خود را در تهیه بسته‌های معیشتی به خانوارهای نیازمند دریغ نکنند و در این روز نیز مردم یاریگر مستمندان باشند.

به گزارش ایرنا، از شروع ماه مبارک رمضان در بوکان تاکنون در پنج مرحله بسته‌های معبشتی توسط فرمانداری، سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

بوکان با 258 هزار جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*