پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

توصیف رشادت‌های رزمنده کهگیلویه‌وبویراحمدی در عملیات بیت‌المقدس / نیکنام: صدای لرکه روحیه دشمن را تضعیف کرد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
توصیف رشادت‌های رزمنده کهگیلویه‌وبویراحمدی در عملیات بیت‌المقدس / نیکنام: صدای لرکه روحیه دشمن را تضعیف کرد

خسرو نیکنام در رابطه با شجاعت‌های رزمندگان استان کهگیلویه‌وبویراحمدی در عملیات بیت‌المقدس گفت: یکی از ویژگی‌های لُرها در دفاع مقدس شجاعت بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسرو نیکنام در گفت‌وگو با صبح زاگرس در خصوص نقش کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها در عملیات بیت‌المقدس گفت: بدون از تعصبات قومی، رزمندگان و مردم کهگیلویه و بویراحمد نسبت به میزان جمعیت‌شان بیشترین حضور را در میادین دفاع مقدس داشتند و در سطح عالی و از دیدگاه بنده نمره 20 را از نظر روحی بویژه روحیه خستگی ناپذیری وسلحشوری دریافت می کنند.

وی یکی از ویژگی های لرها را در دفاع مقدس شجاعت اعلام کرد و گفت: در عملیات ها رزمندگان استان با صدای لرکه باعث پمپاژ هر چه بیشترانرژی به همدیگرجهت مقابله و مبارزه بی امان بادشمن بودند. وی با بیان اینکه درسن 17 الی 18 سالگی فرمانده گروهانی به اسم گروهان عیسی بن مریم (ع) یکی ازگروهانهای گردان امام هادی (ع) بودم، اشاره داشت و گفت: نقش همه گروهان های گردان مذکور درعملیات بیت المقدس، دراجبار به عقب نشینی نیروهای متجاوز عراقی از محدوده زیادی ازسرزمین ایران و تحمیل خسارت های فراوان انسانی و پشتیبانی به آنهادردومرحله یعنی از دارخوین تاجاده ی راهبردی اهواز _خرمشهر و مقاومت چهارشبانه روزی و جانانه نیروهای ما بویژه نیروهای استان کهگیلویه و بویراحمد درمقابل پاتک های پی درپی و شلیک انبوه آتشبارهای متعدد اهدایی ازطرف غرب وشرق آن هم با فرماندهی شخص صدام جهت بازپس گیری جاده خرمشهر_اهواز که برای آنها ازاهمیت فوق العاده ی برخورداربود قابل تحسین وتقدیر بود. وی افزود: در مرحله سوم عملیات بیت المقدس، در حالیکه ما نیروهای عراقی را تا شرایط حدود نوارمرزی با تحمیل خسارت های بسیار زیاد وادار به عقب نشینی کردیم؛ اما بعد از چهار شبانه‌روز بی‌خوابی و مقاومت سرسختانه و ایستادگی جانانه درمقابل پاتک های پی درپی دشمن جهت بازپس گیری جاده خرمشهر_اهواز وناکامی آنها، باین این وجود، مابه تعقیب نیروهای متجاوز در شلمچه بخش سرزمینی عراق ادامه دادیم. این رزمنده و جانباز دفاع مقدس در پایان گفت: لازم به یادآوری است اگر همان روحیه جهادی دوران دفاع مقدس درمدیرت کشور و شرایط اقتصادی مشاهده شود و خرمشهر های اقتصادی طی شود، کمترین مشکلات را خواهیم داشت.

انتهای پیام /