شنبه 15 اردیبهشت 1403

توصیه انتخاباتی مصباحی مقدم به مردم / از میان نامزدهای باقیمانده، اصلح را انتخاب کنید

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
توصیه انتخاباتی مصباحی مقدم به مردم / از میان نامزدهای باقیمانده، اصلح را انتخاب کنید

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم‌سالاری اقتضا می‌کند که مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار باشند، گفت: مردم باید در میان نامزدهایی که باقی مانده‌اند، افراد اصلح و کسانی که از توانایی بالاتری برخوردار هستند را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا مصباحی‌مقدم، در ارزیابی خود از اهمیت دور دوم انتخابات مجلس و حضور دوباره مردم پای صندوق رای اظهار کرد: انتخابات دوره دوم در واقع مکمل انتخابات دوره اول است.

بنابر گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه مردم شریف و عزیزی که همت لازم را داشتند و در انتخابات دوره قبل شرکت کردند کار خود را تکمیل کنند، افزود: در شهرستان‌هایی از جمله تهران که تعیین نتیجه انتخابات به دور دوم موکول شده، مردم با حضور پای صندوق‌های رای کار انتخابات را به پایان خواهند رساند.

مردم‌سالاری اقتضا می‌کند که مردم در سرنوشت خودشان تاثیرگذار باشند

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: معمولاً انگیزه مردم برای حضور پای صندوق‌های رای برای بار دوم کاهش پیدا می‌کند اما حقیقتاً مردم‌سالاری اقتضا می‌کند که مردم در سرنوشت خودشان تاثیرگذار باشند.

مردم از میان نامزدهای باقیمانده اصلح را انتخاب کنند

مصباحی‌مقدم بیان کرد: مردم باید در میان نامزدهایی که باقی مانده‌اند دست به انتخاب بزنند و انتخاب اصلح به عمل بیاورند و کسانی را که از توانایی بالاتری برخوردار هستند انتخاب کنند تا بتوانیم مجلس قویتری داشته باشیم که در تراز انقلاب اسلامی و پشتوانه دولت و نظام باشند.

وی با بیان اینکه مجموعه مجلس، دولت و قوه قضاییه و نیروهای مسلح و سایر دستگاه‌ها هستند که می‌توانند مصالح ملی را دنبال کنند، افزود: انسجام و هماهنگی و همکاری آنها است که می‌تواند این نظام را پیش ببرد و مردم در عین حال اساس، پایه و مبنای اصلی کار هستند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898546