چهارشنبه 4 مهر 1403

توضیحات استاندار درباره مشکلات امنیتی و اقدامات خرابکارانه شب گذشته در تهران | نیروهای قرارگاه تاکتیکی امام علی در پایتخت مستقر هستند

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
توضیحات استاندار درباره مشکلات امنیتی و اقدامات خرابکارانه شب گذشته در تهران | نیروهای قرارگاه تاکتیکی امام علی در پایتخت مستقر هستند

استاندار پایتخت درباره مشکلات امنیتی شب گذشته در تهران و اینکه آیا اعضای گروه‌های خرابکارانه اقداماتی انجام داده‌اند یا خیر، توضیحاتی ارائه کرد.

استاندار تهران گفت: پایتخت در چهارشنبه آخر سال مشکل خاص امنیتی نداشته است.

علیرضا فخاری، استاندار تهران در حاشیه بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره وضعیت استان تهران در چهارشنبه‌سوری گفت: این شب، یک شب خاطره‌انگیز برای مردم است؛ چهارشنبه‌سوری به عنوان یک سنت از گذشته برای ابراز شادی مردم بوده است و پلیس و سایر عوامل برای آنکه مردم در آسایش باشند، حضور کافی و کاملی در میدان دارند.

او ادامه داد: سایر دستگاه‌ها هم در قالب مجموعه قرارگاه تاکتیکی امام علی (ع) حضور دارند تا به موقع نیازهای مردم را تامین کنند و این نقطه اوج همکاری بین دستگاهی است.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه شاهد فضای توام با آرامش و وضعیت عادی در تهران هستیم گفت: با حضور نیروهای امدادی و انتظامی تا کنون سه نفر فوتی در قدس، بهارستان و ملارد گزارش شد.

فخاری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا از اعضای گروه‌های خرابکارانه اقداماتی انجام داده‌اند یا خیر، گفت: دشمنان برای ضربه زدن به ایران همواره فرصت طلبی می‌کنند تا مقابل مردم بایستند و طبیعی است در هر موضع و مواضعی تهدیداتی را انجام می‌دهند اما بسیاری از توطئه‌ها خنثی شد؛ تا این ساعت، یکی از آرام‌ترین شب‌های سال را در مقایسه با چهارشنبه‌سوری سال‌های قبل داشتیم.

منبع: مهر هم اکنون دیگران می خوانند 24 اسفند 1401 - 15:34

بیشتر بخوانید

توضیحات استاندار درباره مشکلات امنیتی و اقدامات خرابکارانه شب گذشته در تهران | نیروهای قرارگاه تاکتیکی امام علی در پایتخت مستقر هستند 2