دوشنبه 16 مهر 1403

توضیحات استاندار زنجان پیرامون کنگره شهدای این استان

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
توضیحات استاندار زنجان پیرامون کنگره شهدای این استان

استاندار زنجان گفت: لازم است موضوعات و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنجان با محوریت کنگره ملی سه هزار و 535 شهید این استان باشد.

به گزارش ایسنا، فتح‌الله حقیقی در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس زنجان، با اشاره به اینکه باید ستاد استانی و شهرستانی این استان با حضور مسئولان کمیته‌های تعیین شده در راستای برگزاری این کنگره ملی تشکیل شود، بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است تا با محوریت کنگره ملی 3535 شهید زنجان، برگزار شود و این اقدام یک حرکت رو به جلو است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر این کنگره در زنجان باید از تجربیات استان‌هایی که سال‌های گذشته آن را اجرا کردند استفاده شود، گفت: با توجه به تجربیات به دست آمده باید کنگره شهیدان شهید استان زنجان متفاوت، دقیق‌تر و علمی‌تر از دیگر استان‌های برگزار کننده باشد که این مهم در سایه تلاش و همت مضاعف امکان‌پذیر است.

استاندار زنجان با بیان اینکه ستادهای استانی و شهرستانی باید کارهای خود در هفته دفاع مقدس امسال را با هدف و محوریت کنگره انجام دهند، خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس باید چندین کار وزین و جدید انجام داد تا از این طریق و با این محوریت، بخشی از کارها و امور مربوط به این کنگره ملی تا پایان سال انجام شود. انتهای پیام