یک‌شنبه 13 خرداد 1403

توضیحات قوه قضاییه درباره حکم حبس امیر تتلو / شاکی خصوصی ندارد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
توضیحات قوه قضاییه درباره حکم حبس امیر تتلو / شاکی خصوصی ندارد

قوه قضاییه اعلام کرد که امیر تتلو شاکی خصوصی ندارد. قوه قضاییه اعلام کرد که امیر تتلو شاکی خصوصی ندارد. به گزارش عرشه آنلاین، قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد.

قوه قضاییه اعلام کرد که امیر تتلو شاکی خصوصی ندارد.

به گزارش عرشه آنلاین، قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد.

قوه قضاییه اعلام کرد: شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران پس از بررسی و تحقیقات نهایی که با حضور وکلا و خانواده متهم انجام شد، امیرحسین مقصودلو را بابت اتهام‌های مندرج در کیفرخواست به‌صورت جداگانه به تحمل حبس تعزیری محکوم کرده است.

ایسنا نوشت: حکم دادگاه انقلاب در این پرونده بدوی بوده و ظرف مدت 20 روز پس از ابلاغ، قابل اعتراض در دادگاه تجدید نظر استان تهران است.

تتلو دارای یک پرونده در دادگاه کیفری یک استان تهران بود که از بابت اتهام مندرج در پرونده به حبس محکوم شده است.

این گزارش حاکی است تتلو یک پرونده دیگر هم به اتهام توهین به مقدسات در دادگاهی دیگر داشت که مربوط به سالیان گذشته و زمانی بود که در ایران حضور نداشت؛ او در این پرونده نیز به سه سال حبس محکوم شده است.

در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

توضیحات قوه قضاییه درباره حکم حبس امیر تتلو / شاکی خصوصی ندارد 2