یک‌شنبه 15 مهر 1403

توضیحات مدیرعامل آلومینیوم درباره یامگا و منتظرمحمد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
توضیحات مدیرعامل آلومینیوم درباره یامگا و منتظرمحمد

مدیرعامل آلومینیوم اراک درخصوص حضور و رایزنی صورت گرفته با یامگا و منتظظر محمد در تیم آلومینیوم اراک توضیحاتی ارائه کرد.

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد رجائیان ظهر امروز در نشست خبری با فعالان حوزه ورزش استان مرکزی اظهار کرد: امسال لیگ بسیار فشرده و امتیازات میلیمتری است. بنابراین نباید به برد و باخت توجه داشت، باشگاه آلومینیوم این آمادگی را دارد که شرایطی برای تقویت تیم با نگاه سرمربی ایجاد کند، تیم آلومینیوم اراک برای قهرمان شدن باید بین پنج تیم برتر جدول باشد.

وی در ارتباط با جذب بازیکن خارجی افزود: از بین بازیکنان خارجی شاید دو تا سه بازیکن کیفیت داشته و بقیه توانمندی لازم را ندارند، با رفتن رحمتی سرمربی سابق از تیم آلومینیوم، پنج تا شش بازیکن به جهت پیشنهادات مالی عجیب و غریب و چند برابری از تیم جدا شدند، نگه داشتن چند بازیکن در تیم کار بسیار سختی بود، برخی بازیکنان رقم پیشنهادی چهار برابر آلومینیوم داشتند که با رایزنی ماندند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک بیان کرد: شرایط تیم آلومینیوم با وجود حسینی، وارد فلسفه و مکتب بلندمدت شده که قبلا وجود نداشته و اکنون به یک ثبات رسیده است، بازیکنان تیم آلومینیوم بسیار توانا و اسمی هستند و اگر بازیکن خوب و توانمند اراکی وجود داشته باشد به طور حتم جذب تیم خواهد شد.

رجائیان عنوان کرد: فوتبال و تیم قوی به عوامل متععدی بستگی دارد اما برنامه سه تا چهار ساله برای تیم آلومینیوم هدفگذاری شده تا زیرساخت‌ها تأمین و بازیکنان بومی بیشتر جذب و یک تیم قوی تشکیل شود، سهامدار باشگاه و تیم آلومینیوم نظارت کامل بر هزینه‌ها دارند و پولی که خرج می‌شود کاملاً استاندارد است.

وی با اشاره به حضور مجدد بانوان در ورزشگاه آلومینیوم گفت: تمام تلاش‌ها برای حضور مجدد بانوان در ورزشگاه امام خمینی (ره) به کار گرفته شده و امید است دیگر شاهد حرکات ناشایست از سوی برخی افراد نباشیم، در سازمان لیگ شرایطی فراهم شده که چهره تماشاگرانی که رفتارهای نامناسب دارند یا لیزر در زمین می‌اندازند و فحاشی می‌کنند قابل شناسایی است و به طور حتم برخورد صورت می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک با اشاره به برگزاری دربی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بیان کرد: بهترین اتفاقات در بازی دربی برای اراک رخ داد، برای برگزاری بازی دربی در شهر اراک تلاش و تعاملاتی خوبی صورت گرفت. در این راستا بسیاری از نهادها وظیفه خود را به خوبی انجام دادند، اما برخی از دستگاه‌ها همچنان در خواب خرگوشی بودند.

رجائیان با بیان اینکه سهامداران با این نیت سرمایه‌گذرای کردند که مردم اراک شاد باشند و ضریب شادی، نشاط و شورآفرینی در این شهر افزایش یابد، عنوان کرد: علاوه بر شرکت آلومینیوم 10 کارخانه دیگر نزدیک اراک و در داخل این شهر فعالیت می‌کنند، در حالی‌که در قبال اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود برای مردم اراک در بحث ورزش هیچ هزینه‌ای نمی‌کنند.

وی درخصوص حضور و رایزنی صورت گرفته با یامگا و منتظر محمد در تیم آلومینیوم اراک توضیحاتی گفت: پروژه منتظر محمد و یامگا همزمان با هم کلید خورد و حسینی سرمربی تیم پذیرفت که یامگا در تمرینات تیم حضور پیدا کند که این یکی از نقاط مثبت است، چراکه برخی از تیم‌ها هیأت مدیره برای ورود بازیکن تصمیم می‌گیرد و سرمربی اصلاً در جریان جذب بازیکن قرار ندارد، در حالی چنین موضوعی در تیم آلومینیوم مشاهده نمی‌شود و همه اقدامات براساس سلسه مراتب انجام می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک ادامه داد: براساس شنیده‌ها و گفته‌هایی که از یامگا در رسانه‌ها وجود داشت و با توجه به حساسیت حسینی نسبت به اینکه اشتباهی در این حوزه نداشته باشد با مماشات راجع به این موضوع تصمیم گرفت که چند جلسه در این تیم تمرین داشته باشد و کار را منوط کرد به اینکه یامگا با حضور پزشک تخصصی تیم آلومینیوم از ایف مارک نظر نهایی را دریافت کند، این در حالی است که یامگا بخش عمده‌ای از بینایی یکی از چشمان خود را از دست داده بود، اما به نظر بنده این بازیکن از لحاظ شخصیتی و برد بین‌المللی می‌توانست در کنار تیم باشد.

رجائیان بیان کرد: راجع به منتظر محمد و برادر وی قرار بود یک روزی با بلیطی که ما برای آنها تهیه می‌کنیم در ایران حضور پیدا کنند و مذاکرات انجام شود و در واقع کار را قطعی کنیم، همانطور که اطلاع دارید باشگاه آلومینیوم تنها باشگاهی بود که مذاکره کرد، روزی که قرار بود حضور پیدا کنند با اربعین تلاقی پیدا کرد و دو روز بعد به ایران آمدند در این مقطع دو روزه با توجه به بازخوردهایی که رسانه‌ها و بسیاری از آدمای در واقع دلالیست در این حوزه داشتند که این بازیکن به ایران نمی‌آید و فصل نقل و انتقالات رو به پایان است نیز حسینی جای منتظر محمد طالب ریکانی را جذب کردند و بعد از جذب با ما مذاکرده داشتند، بنابراین به جهت اینکه منتظر محمد برای مذاکره دیر اقدام کردند بازیکن مد نظر سرمربی تیم آلومینیوم جذب شد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص یامگا هم در آخرین لحظات حسینی تاییده را داد اما با توجه به اینکه هراتیان به عنوان جامع الشرایط بحث پزشکی با حسینی تماس گرفتند که این بازیکن به درد تیم آلومینیوم نمی‌خورد و بازیکن 100 درصد عالی نیست اما قابل استفاده است ایشان نیز در باشگاه نساجی جذب شد، با توجه به اینکه خطیر، مدیر عامل باشگاه نساجی بود و با سرمربی به جمع‌بندی رسیده بودند نیز یامگا در نخستین بازی تیم نساجی حضور داشت در حالی‌که ممکن بود این شرایط در باشگاه ما برای ایشان وجود نداشته باشد.