شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صنعت و بازار خودروی ایران سال آینده به چه سمت و سویی خواهد رفت و سرنوشت تولید و منحنی قیمت چه خواهد شد؟ بررسی‌ها نشان می‌دهد، سال1401 هرچند با رشد تولید خودرو همراه بود، اما بازار شرایط بسیار ملتهبی را به خود دید. حالا پیش‌بینی می‌شود که با تداوم تولید خودرو، واردات و همچنین قیمت‌گذاری مناسب، سال1402 سال متفاوتی باشد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت از افزایش 30 درصدی تولید گندم خبر داد و گفت: نرخ بیکاری در کشور از 9.7 درصد به 8.2 درصد رسیده و بیکاری حدود 2 درصد کاهش پیدا کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس آمار فروش سایپا در کدال پرفروش ترین محصولات این کارخانه، گروه خودروهای ایکس 200 هستند که شامل تیبا ها، ساینا و کوییک می شوند که قیمت شان در بازار آزاد برای مدل های اتومات به بالای 400 میلیون رسیده اند. خودروهایی که جایگزین های پراید برای اقشار کم درآمد هستند اما حالا حتی با محاسبه کیلویی هم گران می افتند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امید قالیباف امروز در نشستی خبری با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 50 میلیون نفر در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو حضور پیدا کرده‌اند، گفت: تاکنون نیز 360 هزار نفر توانستند ثبت نام کامل خود را انجام دهند. سخنگوی وزارت صمت افزود: در این طرح 51 مدل خودرو به 900 هزار نفر تعلق خواهد گرفت، اما در پایان بهار آینده برای خودرو‌هایی که تقاضای آن‌ها متعادل...

خبرگزاری تسنیم

دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور با اشاره به برنامه‌های سال 1402 تولید خودرو و مطرح شدن تیراژ دست‌کم 1.6 میلیون دستگاهی در این سال گفت: باید پیش‌نیازها و الزامات این برنامه فراهم شود زیرا زیرا تولید، تیراژ و کیفیت دستوری نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور با اشاره به رشد 25 درصدی در شمارگان تولید خودرو در سال جاری، گفت: شاه‌کلید موفقیت برنامه‌های سال 1402 تولید خودرو در کشور، تعیین‌تکلیف و اصلاح شیوه قیمت‌گذاری، همچنین تامین نقدینگی و پیش‌نیازهای این صنعت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، زمان ثبت‌نام تاثیری در نوبت‌دهی زمان تحویل خودرو ندارد. پیشتر سخنگوی وزارت صمت گفته بود نوبت‌ها با قرعه‌کشی تعیین می‌شود. برپایه این گزارش، زمان ثبت نام سه روز خواهد بود و در پایان روز 28 اسفند به اتمام می‌رسد. شرکت خودروساز داخلی در طرح تخصیص یکپارچه خودرو مشارکت دارند و 51 مدل خودرو برای متقاضیان قابل خرید است. در طرح یکپارچه تخصیص خودرو که از...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان بین‌المللی وسایل نقلیه موتوری از صعود 3 پله‌ای ایران در رده‌بندی جهانی تولیدکنندگان بزرگ خودرو جهان در سال 2022 و عبور تولید خودرو ایران از مرز یک میلیون دستگاه خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

سازمان بین‌المللی وسایل نقلیه موتوری از صعود 3 پله‌ای ایران در رده‌بندی جهانی تولیدکنندگان بزرگ خودرو جهان در سال 2022 خبر داد و اعلام کرد تولید خودرو ایران از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت صمت از آغاز فرآیند انتخاب خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه از امروز 26 اسفند خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان بین‌المللی وسایل نقلیه موتوری از صعود 3 پله‌ای ایران در رده‌بندی جهانی تولیدکنندگان بزرگ خودرو جهان در سال 2022 و عبور تولید خودرو ایران از مرز یک میلیون دستگاه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت صمت گفت: فرآیند انتخاب خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه از امروز 26 اسفند آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی وزارت صمت از آغاز فرآیند انتخاب خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه از امروز 26 اسفند خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت صمت از آغاز فرآیند انتخاب خودرو‌های داخلی در سامانه یکپارچه از امروز 26 اسفند خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت صمت، ضمن اشاره به آغاز فرآیند ثبت‌نام مرحله دوم برای خرید خودروهای داخلی در قالب طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، اعلام کرد که متقاضیان می‌توانند از 26 اسفندماه با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت‌نام خودروی مورد نظر اقدام کنند.