شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس برآورد‌های تحلیلگران، تسلا ممکن است در سه ماهه منتهی به 31 مارس 430 هزار وسیله نقلیه تحویل دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید رضا فاطمی امین وزیر صمت در برنامه هلال بهار شبکه خبر سیما، مهمترین سند بالادستی برای وزارت صمت را اقتصاد مقاومتی خواند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر صنعت درباره برنامه تولید خودرو در سال جدید هم گفت: در سال 1402 هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و 600 هزار دستگاه است؛ بنابراین تقریبا برای تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند، خودرو تحویل داده خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر صمت با اعلام اینکه تولید حداقل یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو در سال جاری هدف است، خبر داد که تقریبا به تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند خودرو تحویل داده می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید رضا فاطمی امین در یک برنامه تلویزیونی مهمترین سند بالادستی برای وزارت صمت را اقتصاد مقاومتی خواند و از رشد مناسب تولید در سال 1401 خبر داد و گفت: رشد بخش صنعت در 9 ماهه نخست سال گذشته بیش از 8 درصد بود که 2 برابر متوسط رشد اقتصادی کل کشور بود. همچنین رشد بخش صنعت در پاییز سال گذشته هم به 11.6 درصد رسید که از سال 1396 به بعد بی‌سابقه است.

خبرگزاری مهر

وزیر صمت گفت: در سال 1402 هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و 600 هزار دستگاه است. بنابراین تقریباً برای تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند خودرو تحویل داده خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صمت اعلام کرد: در سال جاری هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و 600 هزار دستگاه است. بنابراین تقریبا به تمام افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند خودرو تحویل داده خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر صمت اعلام کرد: در سال جاری هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و 600 هزار دستگاه است. بنابراین تقریبا به تمام افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند خودرو تحویل داده خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر صمت گفت: امسال هدف ما تولید خودرو حداقل یک میلیون و 600 هزار دستگاه است؛ بنابراین تقریبا به تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند خودرو تحویل داده خواهد شد.

وب‌گاه الف

وزیر صمت با تشریح اقدامات انجام شده در سال 1401 و برنامه‌های سال جدید بیان کرد: در سال جاری هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و 600 هزار دستگاه است. بنابراین تقریبا به تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند خودرو تحویل داده خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار خودرو در سال 1402 هنوز به صورت رسمی آغاز به کار نکرده اما پیش از آغاز به کار رسمی دو شوک امیدها به روند بهبود قیمت بازاری خودرو را تحت الشعاع خود قرار داده است.

وب‌گاه گسترش

نمایندگی سانگ یانگ کره جنوبی در ایران، برای پیش‌فروش کوراندو دو دیفرانسیل آماده می‌شود. این کراس‌اور کوچک، موتور 1/5 لیتر توربوشارژ دارد.

وب‌گاه عصر ایران

دو محصول پارس و آریسان2 موفق شدند آزمون ایمنی عابر پیاده را با موفقیت پشت سر بگذارند.