شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه عرشه آنلاین

بزرگترین طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی خارج از فرآیند قرعه‌کشی به جهت تعیین برنده و حذف برخی دیگر، با هدف عرضه گسترده و شفاف خودروهای داخلی از امروز (شنبه 20 اسفند ماه) آغاز می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالله توکلی لاهیجانی با اشاره به رشد تولید خودرو گفت: از سال 1397 تا 1400 هر سال کمتر از یک میلیون دستگاه و حدود 700 تا 800 هزار دستگاه خودرو تولید می‌شد که 20 درصد آن هم خودرو‌های ناقص بود، اما امسال از این بحران کاهش تولید خودرو عبور کردیم. وی افزود: برآورد می‌شود تا پایان سال به تولید یک میلیون و 300 هزار دستگاه برسیم که افزایش تولید 40 درصدی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از امروز (شنبه) طرح بزرگ عرضه یکپارچه خودرو‌های داخلی شروع خواهد شد که مرحله اول پیش ثبت‌نام متقاضیان است که با وکالتی کردن حساب شخصی خود به نفع سازمان حمایت که در آن مبلغ اعلام شده وجود دارد، می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از افزایش 40 درصدی تولید خودرو در سال جاری خبر داد و با تشریح جزییات طرح یکپارچه عرضه خودرو، اعلام کرد: از شنبه بیست اسفند مرحله اول طرح بزرگ عرضه یکپارچه خودرو‌های داخلی بر مبنای لیست نوبت دهی آغاز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت با اشاره به رشد 40 درصدی تولید خودرو گفت: از شنبه 20 اسفند، مرحله اول طرح بزرگ عرضه یکپارچه خودرو آغاز می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

زمان اعلام لیست نوبت متقاضیان خودروهای داخلی | آغاز طرح بزرگ عرضه یکپارچه خودروهای داخلی از فردا | افزایش 40 درصدی تولید خودرو

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت از افزایش 40 درصدی تولید خودرو در سال جاری خبر داد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت از افزایش 40 درصدی تولید خودرو در سال جاری خبر داد و با تشریح جزییات طرح یکپارچه عرضه خودرو، اعلام کرد: از فردا (شنبه) مرحله اول طرح بزرگ عرضه یکپارچه خودرو های داخلی بر مبنای لیست نوبت دهی آغاز می‌شود.

وب‌گاه گسترش

به گفته مازیار بیگلو عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو، افزایش شدید قیمت کارخانه ای خودرو قطعی است و قیمت محصولات تولیدی شرکت‌های خودروساز در مبداء در بازه‌ای بین 30 تا 80 درصد افزایش پیدا می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیرحسین کاکایی با اشاره به فرمول جدید شورای رقابت درباره قیمت خودرو می‌گوید: اگر فرمول شورا به درستی اجرا شود و دولت دوباره سیخ جدیدی نزند و مانع جدیدی جلوی خودروسازان نگذارد، می‌توانیم امیدوار باشیم که سال بعد، سال خوبی باشد. اما من شخصا خیلی امیدوار نیستم.

وب‌گاه عصر ایران

اسامی بانک‌هایی که امکان ایجاد حساب وکالتی دارند تا این لحظه عبارتند از رسالت، آینده، اقتصاد نوین، ایران‌زمین، گردشگری، سینا، شهر، مهرایران، کشاورزی، پست بانک، سرمایه، تجارت و ملت اما این فهرست در حال تکمیل است و لیست نهایی روز شنبه در سامانه ذکرشده اعلام خواهد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از شرایط ثبت نام در بزرگترین طرح فروش خودرو در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متقاضیان خرید خودروی داخلی از روز شنبه 20 اسفند تا سه‌شنبه 23 اسفند فرصت دارند حساب شخصی وکالتی به نام سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان ایجاد و مبلغ 100 میلیون تومان در آن مسدود کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خریداران خودرو توجه داشته باشند قیمت روز خودرو در زمان تحویل‌، قیمت روز اعلامی مطابق دستورالعمل شورای رقابت خواهد بود و کسانی که صرفاً با هدف کسب درآمد قصد ثبت‌نام دارند باید خطر بالای این کار را در نظر بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: فرآیند فروش یکپارچه خودرو بدون قرعه کشی از 20 اسفند تا 23 اسفند آغاز می‌شود.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت صمت؛ طرح یکپارچه عرضه خودرو از شنبه 20 اسفند آغاز می شود.