دوشنبه 9 مهر 1403

تولید، زیربنای اقتدار و استحکام هر کشوری است / کشور با تدابیر رهبر انقلاب در مسیر پیشرفت خوبی قرار گرفته است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تولید، زیربنای اقتدار و استحکام هر کشوری است / کشور با تدابیر رهبر انقلاب در مسیر پیشرفت خوبی قرار گرفته است

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» گفت: زیربنای هر کشوری با تولید، محکم می‌شود و حرکت به سوی ترقی و تکامل از آنجا آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر در نامگذاری سال جدید همواره به تولید، تاکید کرده‌اند و این کلمه تکرار شده است.

وی با بیان اینکه زیربنای هر کشوری با تولید، محکم می‌شود و حرکت به سوی ترقی و تکامل از آنجا آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: بنابراین اگر جمهوری اسلامی ایران بتواند تولید خود را سامان دهد، کارخانه‌های تولیدی فعال شوند، تمام عوامل تولیدی دست به دست هم دهند سبب ایجاد اشتغال، گردش سرمایه و درآمدزایی می‌شود و کشور هم از یک پویایی خاصی برخوردار می‌شود.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی افزود: بنابراین رهبر انقلاب، نظر و تاکید خاصی بر روی تولید دارند لذا مسئولان باید موانع موجود را برطرف کنند تا تولید صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری و ایجاد و تاسیس کارخانه‌های اشتغالزا، زیربنایی و مفید می‌تواند کشور را به سوی ترقی خوشایندی سوق دهد که هم بناهای کشور، محکم می‌شود و هم آمار بیکاری کاهش می‌یابد و هم درآمدزایی کشور به حدی می‌رسد که همه مردم راضی می‌شوند و نیازهای کشور نیز از طریق تولید داخل، برطرف می‌شود.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: کشور اگر بتواند در مسیری قرار گیرد که مورد تاکید رهبر انقلاب است، قطعاً آینده درخشانی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پیشرفت خوبی با وجود مشکلات فراوان و عدیده برای نظام اسلامی حاصل شده است، اظهار داشت: شاهد پیشرفت‌های چشمگیر، قابل توجه و قابل قبولی با وجود همه مشکلات و موانع در طول این سال‌ها بوده‌ایم و در حال توسعه هستیم که بسیار حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه شاید بسیاری از مردم و جوانان نتوانند پیشرفت موجود در کشور را به خوبی احصا کنند، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود تا جوانان و مردم، مقداری توجه خود را به این نکته متمرکز کنند که کشورمان در 40 یا 50 سال گذشته در چه وضعیتی قرار داشت و امروز با وجود مشکلات و سختی‌های فراوان به چه ترقی و پیشرفتی در مسائل مختلف دست یافته است.

وی تاکید کرد: پیشرفت‌های خوبی در کشور به دست آمده که باید خداوند را شاکر بوده و قدردان عوامل این پیشرفت به‌ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم که رهنمودهای ارزشمند و کاربردی طی این سال‌ها داشته‌اند و کشور نیز در مسیر خوبی قرار گرفته است.

انتهای پیام /