جمعه 13 مهر 1403

تکذیب شایعه درگذشت همسر رهبر انقلاب

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
تکذیب شایعه درگذشت همسر رهبر انقلاب

برادر همسر رهبر انقلاب به شایعات پایان داد برادر همسر رهبر انقلاب در توئیتی نوشت: امروز در نماز جمعه نصر دوستانی که از نسبت من مطلع بودند بار‌ها درباره حال همشیره با نگرانی جویا می‌شدند، وقتی از نادرستی شایعات می‌گفتم، خدا را شکر می‌کردند. امروز در نماز جمعه نصر دوستانی که از نسبت من مطلع بودند بارها درباره حال همشیره با نگرانی جویا می شدند، وقتی از نادرستی شایعات می گفتم، خدا را شکر...

برادر همسر رهبر انقلاب در توئیتی نوشت: امروز در نماز جمعه نصر دوستانی که از نسبت من مطلع بودند بار‌ها درباره حال همشیره با نگرانی جویا می‌شدند، وقتی از نادرستی شایعات می‌گفتم، خدا را شکر می‌کردند.

امروز در نماز جمعه نصر دوستانی که از نسبت من مطلع بودند بارها درباره حال همشیره با نگرانی جویا می شدند، وقتی از نادرستی شایعات می گفتم، خدا را شکر می کردند.

خدا را هزاران سپاس از روشن بینی مردم که این شایعه سراسری هم نتوانست مانع برگزاری پرشکوه نماز جمعه نصر شود.

منصوره خجسته باقرزاده همسر رهبر انقلاب کیست؟

منصوره خجسته باقرزاده متولد 1326 است. او در خانواده ای بازاری و مذهبی در مشهد بزرگ شده و بنا به تأکید آیت الله خامنه ای تاکنون فعالیت سیاسی رسمی نداشته است. اما معمولاً به دیدار خانواده های کشته شدگان و معلولین جنگ ایران و عراق می رود.

پدر وی، محمداسماعیل خجسته باقرزاده از کاسبان مشهد بود. منصوره توسط خدیجه میردامادی، مادر آیت الله خامنه ای به وی معرفی شد و در پاییز 1343 در 17 سالگی توسط سید محمدهادی میلانی به عقد وی درآمد.

آن ها، 4 پسر و 2 دختر دارند. فرزندان وی به ترتیب مصطفی، مجتبی، مسعود، میثم، بشری و هدی هستند.

--> هم اکنون دیگران می خوانند
تکذیب شایعه درگذشت همسر رهبر انقلاب 2
تکذیب شایعه درگذشت همسر رهبر انقلاب 3