چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی خونین در مراسم خاکسپاری مقتولین

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
تیراندازی خونین در مراسم خاکسپاری مقتولین

هنگام خاکسپاری مقتولین، طرفین درگیری با در دست داشتن سلاح اقدام به فحاشی و تیراندازی هوایی در محل خاکسپاری کردند و متواری شدند.

با هوشیاری و سرعت عمل پلیس هرمزگان، عاملان تیراندازی در مراسم خاکسپاری در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ موسی عرب معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: هفته گذشته چند جوان در پی اختلافات و کینه جویی‌های قبلی در محله نخل ناخدای بندرعباس با یکدیگر درگیر شدند که منجر به کشته شدن دو جوان شد و با تلاش پلیس ضارب اصلی و سایر عوامل درگیری در کمتر از 48 ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ عرب گفت: موضوع به همان ماجرا ختم نشد و هنگام خاکسپاری مقتولین، طرفین درگیری با در دست داشتن سلاح اقدام به فحاشی و تیراندازی هوایی در محل خاکسپاری کردند و متواری شدند.

سخنگوی پلیس هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت موضوع، پیگیری پرونده و شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار پلیس قرار گرفت و با سرعت عمل و توان بالای عملیاتی ماموران، متهمان شناسایی و عامل اصلی تیراندازی به همراه سه نفر از همدستانش دستگیر شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان جایی برای جولان هنجارشکنان و اراذل و اوباش نیست، گفت: به محض دستگیری دیگر متهمان و تکمیل پرونده، جزئیات این حادثه به اطلاع مردم خواهد رسید./ باشگاه خبرنگاران

هم اکنون دیگران می خوانند 11 مرداد 1401 - 09:56

بیشتر بخوانید

تیراندازی خونین در مراسم خاکسپاری مقتولین 2