شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر سرلشکر موسوی به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان واکنش نشان داد. امیر سرلشکر موسوی به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان واکنش نشان داد. سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان اظهار داشت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حادثه اصفهان، گفت: با توجه به هوشیاری ما، چند شی پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حادثه اصفهان، گفت: با توجه به هوشیاری ما، چند شی پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرلشکر موسوی به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

تیراندازان ایران در ماده تفنگ سه‌وضعیت مردان و زنان نتوانستند به فینال صعود کنند و شانس کسب سهمیه المپیک در این ماده هم از دست رفت‌.

خبرگزاری تسنیم

در ادامه مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان ایران از صعود به فینال تفنگ 50 متر سه وضعیت بازماندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخلاف آنچه رسانه‌های همسو با دولت مطرح می‌کنند، اقتصاد ایران واقعاً شرایط خوبی ندارد و جامعه با سرعت زیاد به سمت فقر بیشتر در حال حرکت است.

خبرگزاری تسنیم

تیم ریکرو کشورمان جهت حضور در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان فردا راهی شانگهای چین می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای از برگزاری رزمایش نیروی هوایی ارتش این کشور در منطقه نخجوان خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

5 ملی‌پوش تیراندازی به مرحله مقدماتی ماده تفنگ سه وضعیت مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک راه یافتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شخصی که با تیراندازی قصد ربودن دختری 15 ساله را داشت با حضور به موقع پلیس زمین گیر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امورخارجه کشورمان امروز چهارشنبه از بخش کنسولی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول، بازدید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نظافتچی که اقدام به سرقت 10 میلیاردریالی از خانه محل کارش کرده بود، خبر داد. سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نظافتچی که اقدام به سرقت 10 میلیاردریالی از خانه محل کارش کرده بود، خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ صادق ضرونی درباره جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت منزل و به سرقت رفتن طلا و جواهر به ارزش 10 میلیارد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان کشورمان یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در مسابقات توزیع سهمیه المپیک پشت خط آتش قرار می‌گیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هانیه رستمیان که پیش از این مجوز حضور در المپیک پاریس را کسب کرده بود در جریان مسابقات تیراندازی فدراسیون جهانی به عنوان پنجمی تپانچه 25 متر رسید.

خبرگزاری تسنیم

در مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی در برزیل، هانیه رستمیان در تپانچه 25 متر پنجم شد.