شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «واشنگتن‌پست» گزارش داد که مقام‌های ایالات متحده در چندین ارگان دولتی به این روزنامه گفتند که دولت جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا به آنها دستور داده است که درباره ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی ایران در اصفهان، به طور علنی صحبت نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام قدرت نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد. رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام قدرت نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر جوانی 16 ساله اهل کردستان پس از سه روز ربوده شدن و انجام تحقیقات در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران و دستگیری متهم پرونده، به آغوش خانواده اش بازگشت. به گزارش عرشه آنلاین، دختر جوانی 16 ساله اهل کردستان پس از سه روز ربوده شدن به آغوش خانواده اش بازگشت. دختر جوانی 16 ساله اهل کردستان پس از سه روز ربوده شدن و انجام تحقیقات در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران و دستگیری متهم پرونده، به آغوش...

وب‌گاه خبر آنلاین

عمل کردن پدافند هوایی اصفهان در روز جمعه علیه ریزپرنده‌ها برای سومین بار طی دو سال گذشته اتفاق می‌افتد، این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که رینگ پدافندی در این استان از آمادگی بسیار بالایی برای رهگیری و انهدام هرگونه تهدید برخوردار است که در تبریز هم همین مساله به اثبات رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوان به دلیل اختلاف شخصی دست به یک اقدام جنون آمیز زد. مرد جوان به دلیل اختلاف شخصی دست به یک اقدام جنون آمیز زد. به گزارش عرشه آنلاین، مرد مسلحی که قصد ربودن دختری 15 ساله را داشت، با حضور به‌موقع پلیس و با وجود تیراندازی به سمت مأموران، در نهایت زمین‌گیر شد.

وب‌گاه فرارو

مرد مسلحی که قصد ربودن دختری 15 ساله را داشت، با حضور به‌موقع پلیس و با وجود تیراندازی به سمت مأموران، در نهایت زمین‌گیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد مسلحی که قصد ربودن دختری 15 ساله را داشت با حضور به‌موقع پلیس و با وجود تیراندازی به سمت مأموران در نهایت زمینگیر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بامداد روز جمعه 31 فروردین‌ماه خبر‌هایی مبنی بر فعال شدن سامانه‌های پدافند هوایی شهر اصفهان علیه چند ریزپرنده در نزدیکی منطقه هوائی شهید بابایی (پایگاه هشتم شکاری) نیروی هوائی ارتش در رسانه‌ها مخابره شد. این خبر به سرعت در صدر مهم‌ترین اخبار رسانه‌های جهان قرار گرفت و تحلیل‌ها بر سر ابعاد و تاثیرات این حمله منتشر گشت. فرمانده کل ارتش: تیراندازی به...

وب‌گاه مشرق نیوز

کاروان تیراندازی ایران در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک ناکام ماند تا دست خالی از برزیل به تهران بازگردد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاروان تیراندازی ایران در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک ناکام ماند تا دست خالی از برزیل به تهران بازگردد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت خارجه عراق همچنین نسبت به خطر تشدید تنش‌های نظامی هشدار داد و آن را تهدیدی برای امنیت و ثبات تمامی منطقه دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه عراق در خصوص حملات ادعایی صبح امروز در اصفهان به شدت ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بامداد جمعه پدافند هوایی اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق این شهر به گوش رسید. رسانه‌های آمریکا و اسرائیل مدعی شدند تاسیساتی هدف موشک و پهپاد قرار گرفته است، اما بررسی‌های میدانی نشان داد تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است. آژانس هم تایید کرده که هیچ خسارتی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشده است. نیویورک‌تایمز و الجزیره در روایت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه سی ان ان در خبری اختصاصی نوشت که تصاویر ماهواری های نشان می دهد که پایگاه هوایی ای که ادعا می شد هدف حمله رژیم صهیونیستی بوده سالم به نظر می رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه سی ان ان در خبری اختصاصی نوشت که تصاویر ماهواری های نشان می دهد که پایگاه هوایی ای که ادعا می شد هدف حمله رژیم صهیونیستی بوده سالم به نظر می رسد.